Ongi geworden

Hallo, ik wil even zeggen dat ik gisteren ongi ben geworden. Aan de ene kant baal ik er best wel van, maar aan de andere kant is het ook wel een opluchting. Het heeft nu 5 weken en 2 dagen geduurd. De vorige keer 5 weken en 6 dagen, dus het gaat vooruit!! Ik baal wel ontzettend van die onregelmatigheid. Ik heb nu homeopathische tabletten besteld bij de apotheek. Dat heet Omega Total. Kent iemand dit??? Dit schijn te helpen voor onregelmatige cyclussen??? Ik ga het gewoon proberen. Baat het niet, dan schaadt het niet, toch???

Liefs

Cath

Hoi Cath,

ben weer even op dit forum om te kijken hoe het met iedereen gaat. Balen dat je ongi geworden bent, maar nu kan je er weer goed voor gaan en hoop dat het deze maand echt gaat lukken!
Ik heb morgen mijn 1e echo en ben behoorlijk zenuwachtig. Hoop zo dat het goed zit en dat de medicijnen dus helpen.

Ik ken de tabletten trouwens niet, maar hoop voor je zat ze helpen!

Liefs Floor

Hey Cath,

Jammer dat je ongi bent geworden.
Gelukkig ben je vol goede moed.
Die tabletten ken ik niet.
Maar het is inderdaad zo, baat het niet dan schaadt het niet, je doet toch wat.
Ik slik zelf tarwekiemoliecapsules, ook o.a voor een regelmatige cyclus.
En ik darrag nu ook een maansteentje wat o.a ook voor een regelmatige cyclus is.
Ik zit ook ongeveer op dezelfde cyclus als jij zit.
Na mijn miskraam was ik na 5 weken weer ongi.
Meestal duurt mijn cyclus ong. 5w en 4 dagen.

Nou meid, op voor de volgende ronde!
Ik zal aan je denken!

Liefs, Monique2

Hoi Cath,

Dubbel is dat he?! Aan de ene kant ben je teleurgesteld dat je toch niet zwanger blijkt te zijn maar aan de andere kant ben je blij dat je ongi er nu is zodat je cyclus toch weer op gang is gekomen. Ik had ook dat het eerst 7 weken duurde tot de ongi en daarna 5 weken... De cyclus bij ons wordt vanzelf weer korter. Ga je nu de maybe bay bestellen? Ik zou het wel doen, (of een andere ovulatietest) dan weet je tenminste dat je je eisprong niet mist.

Ik spreek je vast snel. Mijn eisprong is nu geweest ... nu afwachten tot mijn nod (27 juli).

Groetjes F.

Bedankt voor jullie lieve en opbeurende woorden!! Ik baal nog wel een beetje hoor, vooral omdat ik ook nog geplaagd wordt met buikpijn en rugpijn! Wat hebben mannen het soms toch makkelijk he???

Monique2 gebruik jij die tarwekiemcapsules al lang?? Heb jij er resultaat van??? Er wordt zoveel te koop aangeboden, maar op den duur weet je niet meer wat je moet nemen. Die omega Totaal was uit de handel genomen!! Maar ik wil wel wat anders proberen. Ben jij al ongi geworden na de miskraam???

Frederique, ik weet nog niet of ik de mabebaby ga bestellen. Over 2 weken gaan we op vakantie, dus dan lijkt het me niet zo handig om het steeds te moeten gebruiken en omdat we dan allebei vrij zijn, klus je toch wat vaker als dat je de hele week werkt! ;) Maar ik wil wel heeeeel erg graag weten wanneer mijn eisprong is en dan is die mabebaby natuurlijk een ideale oplossing. Ben jij er tevreden over?? Is het niet een hele toestand om dat iedere keer te doen?? Ik hoor het graag van je!!

Gelukkig dat er zo'n forum is he?? Zoveel vragen!! En toch altijd wel iemand die antwoord weet of je een hart onder de riem steekt!! Geweldig!

Liefs Cath

Hoi cath,

Ik slik ook Omega Totaal, niet zo zeer voor mijn cyclus, maar mijn zus slikt het en die zei dat het gewoon goed voor je is. Ik heb helaas al 2 miskramen achter de rug. Mijn 2e miskraam was in maart en slik de pillen nu ongeveer 2 maanden, moet wel zeggen dat mijn cyclus alweer 2x op 28 dagen zit, terwijl hij na de eerste miskraam langer/onregelmatiger was. Maar ik heb nog niets gehoord over het feit dat ze uit de handel worden genomen.... Ik koop ze bij de DA. Ik zal het eens vragen.

Succes!

Groetjes Ingrid

Hoi Cath,

Je hebt gelijk. Ga lekker op vakantie en vergeet het allemaal even. Je "klust" op vakantie zo wie zo veel meer dus je eisprong missen op vakantie zal niet gebeuren haha.
IK ben heel erg tevreden over de maybe baby. Je kunt ook de CB staafjes gebruiken. Die gebruik je dan rond de tijd dat je denkt je eisprong te hebben (vanaf 4 dagen ervoor zeg maar).

In ieder geval, geniet van je vakantie en ik spreek je snel weer!!

Groetjes F.

Terug
Bovenaan