Ongi geworden!

Hoi F. en anderen!

Ik ben daarnet ongesteld geworden. Ik weet niet goed hoe ik uit moet leggen hoe ellendig ik me nu voel. Ik weet het ook even niet meer. Ik had er zo'n goed gevoel bij. Ik voelde ook "zwangerschapskwaaltjes" en komt die ellendige ongi erineens aan! bahbahbah. Ik heb ook even een potje gejankt. We hadden nu ook vakantie gehad, dus heel veel kunnen klussen. Vandaar dat ik er ook zo'n goed gevoel over had, denk ik. Nou ja, ik moet verder en hoop dat dit nu echt mijn laatste ongi voor 9 maanden gaat worden!! Ik ga nu even lekker in bad. Heb helaas nog buikkrampen ook. Sorry voor dit negatieve verhaal, maar ik wou het even van me afschrijven.

Liefs Cath

Hoi lieve Cath,

Wat ontzettend balen zeg! En het klonk allemaal nog wel zo positief! Ik had dat vorige maand ook. Ik had alle symptonen maar werd toch ongi. Ik weet hoe je je voelt en dat ik ronduit kloten! Ik had het je zo gegund! Ok, ik probeer je even op te vrolijken:
De maybe baby liet dus wel op het goede moment varens zien (2 weken terug) en je weet dus dat je op de MB kunt vertrouwen en de volgende ronde je eisprong in ieder geval niet kunt missen! Meer kun je niet doen lieverd. Ik las dat een gezonde vruchtbare vrouw per eisprong 20% kans heeft om zwanger te worden dus dat het nu niet raak is zegt niets over vruchtbaarheid ofzoiets. De volgende ronde gaan we er gewoon weer voor. Je cyclussen worden steeds korter dus misschien heb je straks nog weer een kortere cyclus en voor je het weet ben je al weer druk aan het klussen!

Sterkte meid! Het komt echt wel goed met jou, dat voel ik gewoon en mijn gevoel zit er bijna nooit naast!

Kus F.

Hoi Cath,

Wat vervelend voor je dat je ongi. bent geworden ook omdat je al allerlei kwaaltjes had.Ik weet precies hoe je je voelt maar ik denk dat we dat allemaal doen die dit forum bezoeken.
Ik wens je veel sterkte,

Groetjes en veel liefs,
Carolien

Hoi F en Carolien,

Bedankt voor jullie reacties. Dat doet weer goed. Ik voel me nu ook weer wel beter dan gisteren. We gaan gewoon voor een mei-kindje!!

Bedankt F. voor jou zeer opbeurend berichtje!! Dat doet echt goed. Je hebt gelijk wat de MB betreft. Hij heeft het goed aangegeven. Ik ben blij dat ik die toen besteld heb. En mijn cyclus zat nu op 31 dagen, dus dat is al een stuk korter dan de vorige keren. Ik hoop dat hij nog korter wordt!! Ik probeer gewoon positief te blijven! Maar omdat ik de vorige keer na 1 keer ongesteld te zijn geweest al zwanger was, ga je daar nu ook onbewust van uit. Terwijl dat helemaal niet hoeft natuurlijk. Dit was nu weer al mijn 3e ongi na de miskraam!! Maar ik ben blij met jouw uitleg dat er maar 20% kans is. Want meer klussen dan de vorige maand, kan bijna niet. En ik weet zeker dat ik mn eisprong niet heb gemist. Dus dan ga je je van alles in je hoofd halen!! Ik hoop dat je gevoel goed is!!

Maar hoe is het met jou?? Al een eipsrong in zicht?? Ik hoop het zo voor je. Ik weet wel (dat heb ik ergens gelezen) dat de ene maand de rechter eierstok voor een eitje zorgt en de andere maand de andere eierstok! Dus ik denk niet dat je er nu van uit moet gaan dat je altijd zo'n lange cyclus hebt. De ene is misschien wat sneller dan de andere. Maar we gaan er maar vanuit dat dit nu de laatste keer is dat je zo lang moeten wachten en dat dit wachten beloond wordt met een lieve baby in mei!

Liefs Cath

Hoi Cath,

Ik ben blij dat het alweer iets beter met je gaat. Wat is het toch frustrerend dat zwanger worden. Teleurstelling na teleurstelling moet je verwerken... hopelijk kunnen we snel een berichtje plaatsen dat het raak is. We gaan inderdaad voor een mei kindje! Een prachtige maand om een kindje te krijgen trouwens ;-) Vlak voor de zomer.. ik teken ervoor (voor elke maand eigenlijk haha).

Ik ben nog steeds in afwachting van mijn eisprong. Ik zit nu minimaal op een cyclus van 40 dagen... Erg he?! Nu gaat het wel weer goed en ben ik positief (jouw woorden helpen daar alleen maar bij!!) maar het andere moment ben ik ineens heel onzeker over alles. Ach, het hoort er allemaal bij vrees ik.

Ik houd je op de hoogte! Sterkte!

Kus F.

Terug
Bovenaan