Ongi...Hoe regelmatig zijn jullie?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Vraagje;

Hoe regelmatig zijn jullie ongi?

Ik ben toch vrij onregelmatig. De ene keer 28 dagen, dan weer 39. Nooit langer dan 40 dagen niet ongi geweest trouwens.
Vriendin van mij was heel onregelmatig en bleek PCO te hebben. Heel eng.
Vandaar mijn bezorgdheid.

Ben pas net 'bezig' voor ons eerste kindje, maar ben ooit aan de pil gegaan vanwege cyclus stoornissen, dus denken jullie dat ik naar de huisarts kan om   te vagen of hij me wil onderzoeken?

Liefs, Billie

hoi hoi,

mijn cyclus is 29 dagen,
hoe lang ben je nu bezig misschien moet het allemaal eerst op gang komen je kan natuurlijk altijd advies vragen aan je huisarts.

groetjes sabje

Hoi

Als je je toch onzeker erover voelt kun je het natuurlijk altijd wel vragen aan je dokter en afwachten wat ie zegt...

Mijn cyclus was voor dat ik 5 jaar geleden met de pil begon netjes 29 dagen, sinds ik in juli2005 gestopt ben was het de eerste 4 maanden steeds 30/31 dagen en de laatste keer was het ineens 37 dagen.. Nu zit ik ook weer op dag 34..Dus mijn cyclus is nu een beetje in de war

Hoi Billie,
Ikzelf ben heel erg regelmatig. Iedere keer zeventwintig dagen precies. Dit was voor ik aan de pil ietsje wisselvalliger maar dat is niet de reden waarom ik met de pil ben begonnen. Er valt weinig over te zeggen inderdaad als ik dat hier zo op het forum lees. Misschien stelt het je gerust als je bij je ha bent geweest.
Veel succes en op regelmatige tijden!!
Succes
Bloem 25

hoi hoi,

ben zelf ook aan de pil gegaan vanwege een onregelmatige cyclus.
Ben nu al meer dan een jaar gestopt met de pil, omdat ik ook andere medicatie moest afbouwen en nu begint het eindelijk iets regelmatiger te worden.
Het schommelde bij mij tussen de 20 en de 37 dagen.
Heb ook een tijdje een temp.lijst bij gehouden maar daar werd ik ook niet veel wijs van.
Ben nu bij de gyn en ze wil dat we het eerst nog even zonder medische begeleideing proberen en daarna wil ze kijken hoe mijn cyclus precies loopt om daarna eventueel medicatie te nemen.
Je kunt altijd aan je huisarts vragen of hij je wil onderzoeken maar meestal willen ze dat je het eerst een tijd zo probeert, voordat ze met onderzoeken starten.
Dus hou de moed er in en als je er echt niet uitkomt gewoon naar je huisarts stappen.
Veel succes!!!
groetjes rina

Hoi!

Ik ben ook heeeel erg onregelmatig. Dat was ik al voor ik aan de pil begon en dat was oko de reden om aan de pil te gaan. Ben ook net begonnen met zwanger worden, maar ik vind het ook heel irritant dat er geen pijl op te trekken valt.
Heb ook al meerdere keren alle voortekenen van ongi gehad, maar werd het niet! Heel frustrerend. Zit nu op dag 37 ongeveer, maar nog niet ongi. Aan de ene kant goed, maar aan de andere kant zou ik wel willen weten of het allemaal nog werkt. Dus dan maar rode duivel. Dan heb ik in ieder geval een beetje zekerheid.
Maar goed, dit weekend ga ik testen, wie weet is het wel gewoon raak!

Succes met je onregelmatige cyclus, ik weet precies hoe het is!

Liefs Wan

hoi,

Ik schommel ook maar wat raak met mijn cyclus vari 29 tot nu 50 dagen bahhhhhh

Ben een keer zwanger geweest bijna 6 weekjes, en mag nu niet de medische wereld in voor nu nog 3 maanden bahh

na op voor ronde 19

nanda

Hallo allemaal,
Ik in aug 2005 gestopt en heb lange cyclussen,opzich zijn ze niet super onregelmatig,maar ze worden steeds langer tot nu toeheb 46-47-50 gehad .
en nu net nieuwe cyclus begonnen,dus ben benieuwd.Ik vind het nadeel van lange cyclussen dat je zooo lang moet wachten voor je weer een nieuwe "kans" hebt om zwanger te raken.Heb vorige maand voor het eerst met ovulatietesten gewerkt en die gaf wel een eisprong aan ,dat was weer een opluchting.voel de eisprong ook wel duidelijk,alleen weerd ik na al 11 dagen ongi terwijl ik altijd dacht dat het na gemiddeld 14 tot 16 dagen hoort te zijn.
Wat een gedoe toch nog he dat zwanger worden pffffffffffffffff.jongens succes maar weer!!

Terug
Bovenaan