A
Anoniem
Guest
Hmpf, zit te wachten op de duivels maar ze komen niet. ben net klaar met provera kuur en moet nu binnen drie en zeven dagen ongi worden......moet het wel op tijd komen want ik moet starten met clomid....zul je zien dat mijn echo op de eerste of tweede kerstdag valt. Tuurlijk hahahahaha. Normaal zit ik niet te springen op de ongi maar nu wel. Heb van enkele andere gehoorde dat ze vrij snel zwanger waren na het gebruik van clomid. Wil dus ook dolgraag starten (maar ben wel zo nuchter dat het waarschijnlijk toch niet meteen raak is, zou wel mooi zijn hahahahahaha).
God wat droom ik van een mooie buik, iets voelen bewegen in je buik lijkt me zo bijzonder en mooi. En dan als het geboren is van die kleine vingers en teentjes, iets wat aan je verbonden is en een deel van jou is......
Ik begin te dagdromen (maar wel een mooie dagdroom).
Hoop dat ik deze week ongesteld wordt.
Dan kunnen we weer een stap verder.
God wat droom ik van een mooie buik, iets voelen bewegen in je buik lijkt me zo bijzonder en mooi. En dan als het geboren is van die kleine vingers en teentjes, iets wat aan je verbonden is en een deel van jou is......
Ik begin te dagdromen (maar wel een mooie dagdroom).
Hoop dat ik deze week ongesteld wordt.
Dan kunnen we weer een stap verder.