ongi kom, ik wil SPUITEN!!!!!

Wat duurt het wachten op mijn ongi weer eens lang. Geduld is een schone zaak zeggen ze, nou mijn huis blinkt nu aan alle kanten zoveel heeft dat geduld zitten stralen.
Ik wil aan de slag, kom maar op met die lekkere spuiten. Heerlijk al die hormonen in mijn lichaam. Ben al  veel te veel afgekickt, hihihihi, heb weer dringend een shot nodig waarna ik iedereen ga lastig vallen met mijn labiliteit..............................
Als ik na volgende week niet ongesteld ben dan bel ik het ziekenhuis op voor hulp.
Ik mag dan aan de provera (ook zó'n fijn goedje) zodat alles op gang komt.

We starten met 50 puregon en gaan niet verhogen ook al gaat het allemaal erg langzaam. Zoals sommige misschien nog weten (anders mag je altijd mijn verhaal lezen op mn web-log   babydroom-web-log.nl) had ik de vorige keer ineens een mega ei groei en liep ik te klapperen aan alle kanten. Dus nu is het straks net zo lang spuiten totdat er iets groeit.

Toededidoedeldie doe

veel liefs Sjan

"high" (hihi)

Als je je verveelt mag je je bij mij thuis nog wel even uitleven hoor haha. Ik hoop dat je ongi snel komt zodat je weer lekker een shot kunt nemen.

Succes met afwachten

Groetjes Niekie

hoi,

hier nog een ongeduldige......
ik zit ook te wachten op de volgende ongi zodat ik weer aan de pil kan gaan voor 2e IVF,
en nou komt het maar niet.......
de eerste tekenen zijn er al wel weer maar ik zou willen dat het doorzet,wil ook beginnen!!!!

maar we wachten rustig af,jij ook succes...

gr. moniek

High (haha, hij is leuk)

Hoe gaat de ongi dans? Misschien kunnen we hem allemaal wel doen. Lijkt me best gezellig.
Maarre de eerste sporen zijn begonnen (YES) dan kunnen we bijna beginnen.
Ik vind het erg spannend hoor! Hoop dat we deze rondes meer kansen krijgen.

Liefs
Sjan

Nou eeehh 2 stappen naar voren en 2 stappen naar rechts, 3 keer draaien, 5 x springen en die alles 21 keer herhalen!!!

Maaaaaar zo te lezen ben je al flink aan het dansen geweest want de eerste prutjes zijn er alweer!! YEEEEEEEHH!!

lfs ing

Hahahaha, 21 keer???????? Dan wordt ik vast meeeeeeeeeeeeeegaaaaaaaaaaaaaaaa ongi met die dans van jou!!!! Net zo als het instralen van die eitjes zeker., hihi
Maarre ik mag maandag weer voor het eerst naar het ziekenhuis. Voor de uitgangsecho.
Als alles goed is mag ik dan gaan starten met spuiten.
Echt waar, het wachten hierop is erg snel gegaan!!! Het ging voorbij met een zucht (zeg ik nu heel stoer) maar als je er in het begin in zit is het ff moeilijk. Maar goed ook dat hoort erbij.

Iedereen een fijn weekend!
toedels
Liefs Sjan

Terug
Bovenaan