He hallo,
Ik weet niet wanneer je bent gestopt met de pil, alleen ik ben vorig jaar augustus gestopt met de pil, toen meteen regelmatig ongi geworden en toen na januari niet meer. Ben na 3 maanden maar eens naar de HA geweest en zij heeft me doorgestuurd naar de gyn. Ik had ondertussen ook al melk, ik schrok me rot.
Ik bleek niet zwanger te zijn, maar mijn prolactine gehalte was verhoogd, vandaar die melk.
Ik had al tabletten gekregen voor het verhoogde gehalte en om de ongesteldheid weer op gang te krijgen, ik heb dit niet geslikt want na vier weken zou ik dan weer een afspraak krijgen om het gehalte te controleren maar (na verkeerd rekenen, ik dacht dat ik dan op vakantie zou zijn)is dit dus niet gebeurd en begin juli ben ik uit mezelf ongi geworden, gelukkig.
Moet nu alsnog de tabletten slikken want ik heb nog melk.
Heb vorige week wel een inwendige echo gehad, ter controle en alles ziet er goed uit.
Hopelijk wordt ik volgende maand weer ongi, niet dat ik het hele gebeuren dan weer opnieuw moet doorstaan.
Het wegblijven van je ongi is niet normaal, maar kan ook geen kwaad.
De gyn vertelde mij nog wel dat een zwangerschap sterker is dan de tabletten voor het opgang helpen van de ongesteldheid, mocht je een miskraam krijgen, dan was het vruchtje ook al niet goed. (dit is dus wat mijn gyn. zegt)
Hopelijk heb je wat aan mijn verhaal.
Groetjes en succes,
Zonnetje