Ongi kom maar...

Jullie willen liever niet ongi worden, ik maar al te graag. Zit er nu al 3 maanden zonder en blijk uit de test niet zwanger te zijn. Ik ga morgen maar even langs de HA om te vragen of ik opwekkers of zo kan krijgen. Heeft iemand hier ervaring mee?

Liefs Marianne

Ehm, kan het dan niet gewoon zijn dat je ongesteldheid uitblijft vanwege dat je cyclus in de war is na het stoppen met de pil? Ik weet niet meer hoe lang je al bent gestopt, maar....

He hallo,

Ik weet niet wanneer je bent gestopt met de pil, alleen ik ben vorig jaar augustus gestopt met de pil, toen meteen regelmatig ongi geworden en toen na januari niet meer. Ben na 3 maanden maar eens naar de HA geweest en zij heeft me doorgestuurd naar de gyn. Ik had ondertussen ook al melk, ik schrok me rot.
Ik bleek niet zwanger te zijn, maar mijn prolactine gehalte was verhoogd, vandaar die melk.
Ik had al tabletten gekregen voor het verhoogde gehalte en om de ongesteldheid weer op gang te krijgen, ik heb dit niet geslikt want na vier weken zou ik dan weer een afspraak krijgen om het gehalte te controleren maar (na verkeerd rekenen, ik dacht dat ik dan op vakantie zou zijn)is dit dus niet gebeurd en begin juli ben ik uit mezelf ongi geworden, gelukkig.
Moet nu alsnog de tabletten slikken want ik heb nog melk.
Heb vorige week wel een inwendige echo gehad, ter controle en alles ziet er goed uit.
Hopelijk wordt ik volgende maand weer ongi, niet dat ik het hele gebeuren dan weer opnieuw moet doorstaan.
Het wegblijven van je ongi is niet normaal, maar kan ook geen kwaad.
De gyn vertelde mij nog wel dat een zwangerschap sterker is dan de tabletten voor het opgang helpen van de ongesteldheid, mocht je een miskraam krijgen, dan was het vruchtje ook al niet goed. (dit is dus wat mijn gyn. zegt)

Hopelijk heb je wat aan mijn verhaal.

Groetjes en succes,

Zonnetje

Hoi Marianne
Toen ik met de pil was gestopt,werd ik na 10 weken nog niet ongi,ook had ik negatieve testen.Dus ging ik ook naar de ha en daar kreeg ik toen meteen van die opwekkers van,die moest ik een week slikken en na die week en drie dagen werd ik ongi.
Dus bij mij was dat geen probleem,als ik jouw was zou ik daar dus gewoon om vragen.
groetjes phoebe

Dank jullie wel voor jullie reacties, Ik heb inmiddels een afspraak met de huisarts gemaakt voor donderdag. Ik zie wel wat hij er van zegt. Ik hoop toch wel dat ik iets meekrijg, want wachten op ongi terwijl je graag zwanger wilt worden is ook geen pretje. We zullen het donderdag wel horen. Ik hoef toch verder niets mee te nemen naar de HA toch??

Liefs Marianne

Terug
Bovenaan