ongi komt niet op gang

Hallo meiden,

Misschien kennen jullie mij nog, ik ben een tijdje niet op de forum geweest. Ik heb in een jaar tijd twee keer een miskraam gehad en zag het effe niet meer zitten.
Ik heb een vraag, in augustus 2006 ben ik gecurrateerd.
Na de curratage heb ik geen bloed verloren en tot op heden ben ik niet ongi geweest, dit is inmiddels  vier maanden geleden. Volgens de doktoren is er niets aan de hand, wie herkent dit en heeft enkele tips voor mij.

Hoi Eline,

4 maanden is wel erg lang hoor. Heb je al een test gedaan om te kijken of je misschien alweer zwanger bent?
Anders zou ik inderdaad een echo laten maken.

Groetjes,
Maike

Hoi,

Bij mij is de curretage nu 10 wk. geleden en heb op eigen verzoek vorige week een echo gehad om te zien of alles daar binnen wel goed zit. Dit omdat mijn menstruatie ook niet op gang komt. Alles zag er goed uit hoor maar het was wel "te"rustig (zie ook mijn andere verhalen op deze site).

Mijn advies.........bel een gyneacoloog op en leg je verhaal uit. Doe wel eerst een zw. test want mischien ben je ook wel weer zwanger (kan hoor ook al ben je nog niet ongi geweest!). Het blijkt nl. (uit ervaring) dat huisartsen en gyneacologen nogal eens van mening verschillen.

Ik heb maandag contact met mijn gyneac. en ik ga vragen om hormonen om alles op gang te brengen. Ben het nl. nu al zo zat en we willen zo graag 2e kindje dat ik geen zin heb om af te wachten tot alles spontaan op gang komt.

Laat je ons weten hoe het afloopt?

gr.

Nicole

Hallo meiden,

Ik wil jullie bedanken voor jullie reactie, ik ben vanochtend naar het ziekenhuis geweest om de situatie te bespreken  .
Ik moet a.s. woensdag terugkomen voor een SIS- onderzoek, er wordt water bewerkt met een vloeistof in mijn baarmoeder gespoten om te kijken als dit er wel uit kan. Als het er niet uitkomt dan zijn er verklevingen en krijgt ik na een week weer een gesprek voor het plannen van een kijkoperatie in de baarmoeder. Ik hoop dat ik het goed verteld hebt want ik was zo zenuwachtig dat ik maar de helft hebt opgevangen.
Het is wel een vervelende situatie, je kan gewoon niet verder. Trouwens ik ben niet zwanger, er zijn al diverse testen gedaan en volgende week wordt er weer een test gedaan.  Mijn  arts heeft dit nog niet meegemaakt en hij weet  ook niet wat er aan de hand is, ik hou jullie op de hoogte.

Terug
Bovenaan