(ongi) Krampen maar toch zwanger

Heej..
ik ben actiever op het forum zwanger worden,
maar had hier ff een vraagje.
De langste cylcus die ik heb gehad is 35 dagen,
ik zit nu op dag 33. Heb al ruim een week hele zere borsten ( en ik heb hier nooit last van )
En krijg steeds meer het gevoel dat het raak is, heb ook contact met een paranormaal iemand die zeer positief is. ( kun je in geloven, ik doe het wel, maar realiseer me ook dat die mensen het ook niet altijd goed hebben)
Nu de vraag, ik heb wel sinds 2 dagen af en toe wat krampen, gister dacht ik echt dat het mis zou gaan want het voelt aan als "ongesteld worden krampen". Maar tot dusver geen bloedverlies.
Heeft iemand ook krampen gehad in het begin van de zwangerschap? Ik ben erg benieuwd!
Liefs
 
Hallo,

Ja,vooral bij mijn 1e zwangerschap had ik veel menstruatieachtige krampjes,Duurde tot een week of 8.Toen werd het minder.

En ik ben idd niet zo'n spirituele,maar ach positief zijn kan nooit geen kwaad,toch.

Zere borsten had ik ook alleen tijdens mijn zwangerschappen.Meteen vanaf het begin.

Dus het kan best,maar maak jezelf nog niet te gek.

Veel succes de komende dagen!
 
Dit is mijn eerste, en ik wachtte gewoon op bloed en had gewoon ongelooflijke ongi krampen, 6 dagen over tijd en moest toevallig bij de dokter wezen. Wat blijkt, ZWANGER.

Ook pijnlijke borsten gehad .. dus wie weet!
 
he meis, krampjes is niet erg kan ej darmne zijn maar als je het gevoel hebt dat je zwanger ben waarom doe je dan geen test, ik wil je niet teleur stellen geloof best dat je misschien zwanger bent, maar hou wel goed in de gaten dat je lichaam voor de gek kan houden, ook al was het daar voor niet toch kan het in eens want zere borsten. misselijk , en andere dingen zijn ook meestal symptomen van menstruatie, nog maals wil je niet teleur stellen, en hoop hel erg voor je dat je zwanger bent.

gr liefs mama van sharon 3 maandjes zwanger.
 
Ik ben t met hierboven eens. Niet jezelf langer kwellen, gewoon test doen. Je lichaam kan je idd voor de gek houden, maar wie weet. Ik had de 1e week ook krampen in mijn buik, maar deze voelde anders dan bij een ongesteldheid. Maar t maakte me wel onzeker, maar het bleek gewoon bij de zwangerschap te horen.

succes ermee! Ik hoop op een positieve test.
 
Ik heb 3 weken lang ontzettende menstruatie krampen gehad!! Soms zat ik om 2 uur 's nachts in bad omdat ik zoveel buikpijn had. Heb inmiddels een echo gehad en alles gaat prima. Volgens de gyn hoort dit erbij. Bij iedereen is dit weer anders.
Gelukkig is het nu over!!
 
Hoi,

dit is mijn eerste zwangerschap, en voel me superonzeker, omdat ik praktisch geen symptonen heb.
zit ook met de gedachten dat het fout kan gaan.
hoogstens een beetje ongesteldheidskrampen, volgens de clearbluetest ben ik nu 4 tot 5 weken zwanger, Dinsdag ga ik voor de eerste keer naar de verloskundige om een echo te laten maken.
hele tijd het idee dat het gewoon een verstopping is van mijn ongi, dat ik dalijk een echo maak en dat ze zegt "maar mevrouw er zit niks in de baarmoeder"
wie zit ook met deze gevoelens?
 
Hoi,

Ik zelf heb nooit krampen gehad en dit was ook mijn eerste zwangerschap ( eergisteren miskraam gehad) Ik zal je niet gelijk ongerust maken zolang der nog geen bloed bij is. Ik weet wat je bedoelt kwa paranormaal, dat heb me vriend ook gehad en die zei ook je krijg in maart goed nieuws( wat idd ook was) maar helaas mocht het bij ons niet baten.

En als je echt zo onzeker ben doe gewoon een test om het zeker te weten, en anders gewoon ff langs je huisarts gaan daar kan je altijd terecht!

Veel sterkte

Liefs Priscilla
 
Terug
Bovenaan