ongi na mirena

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,
zoals jullie weten heb ik nu 2 weken geleden mijn mirena eruit gehaald.
en werd netjes 2 dagen na die tijd ongi behoorlijk heftig. en wat denk je ben het nog steeds nu zo,n ruim 9 dagen.
zal de boel nu weer helemaal ontregeld zijn.
dat was voor die tijd ook ineens zo...

wat moet ik nu doen....

groetjes poohbeer

Hai PooH,

Ik denk toch dat er niks anders op zit dan afwachten tot de bloeding stopt.
Je hebt al veel geluk dat je snel ongesteld bent geworden.
Bij de meeste mensen die een spiraaltje laten verwijderen (jij had toch een spiraaltje?) duurd het vaak nog veel langer voor ze ongesteld worden.
Ik snap dat het heeel erg vervelend is dat je nu na 9 dagen nog ongesteld bent.
Verlies je veel bloed?
Je kan anders ook contact opnemen met je HA, die weet misschien wel hoe en wat en hoelang het ongeveer kan of mag gaan duren.

Succes.

Lfs Niek

Hallo.

Ik zou als ik jouw was er niet druk om maken. Makkelijker gezegd dan gedaan... Ik heb zelf 28 juli mijn mirena spiraal eruit gehaald. Vervolgens was ik 8 aug. een beetje ongesteld, 4 dagen of zo. Daarna 5 september heel erg heftig en wel  9/10 dagen lang. Eerste 5 dagen heftig vervolgens heel weinig. Nu ben ik 10 oktober weer ongesteld geworden, 4 dagen heftig. En nu is het weg aan het gaan vandaag.

Groetjes

Hoi,

Ik heb ook mijn mirena laten verwijderen en werd de 2e dag na verwijdering ook ongesteld. Maar ik vraag me af of het wel een echte ongesteldheid was, het was n.l. heel anders dan "normaal". Ruim 40 dagen later werd ik voor t eerst weer echt ongi. Daarna was het 29 dagen dus ik vermoed dat het nu weer op regel is.
Was je tijdens de mirena ook ongesteld? Ik n.l. niet en vermoed dat al het oude bloed er toen in 1x uit kwam. Inclusief stolsels waar ik normaal nooit last van had. Het is nu weer een gewone hoeveelheid bloed wat er uit komt.
Hoop dat je hier een beetje aan hebt.
Een vriendin van me heeft m ook later verwijderen en precies het zelfde verhaal dus...

Terug
Bovenaan