Ongi na miskraam

Hallo meiden!

Neem me stees voor niet te veel op het forum te komen omdat ik "er te veel mee bezig ben" maar kan het steeds niet laten alles te blijven lezen (iedere dag eigenlijk) omdat er zo enorm veel herkenning is.
Na 2 jaar (en 4x IUI) hadden we even besloten een pauze in te lassen omdat het mij/ons allemaal echt te veel begon te worden. Toen werd ik onverwacht van de laatste IUI toch zwanger, wat waren we blij!! Helaas ging het na 9 weken mis.... het verdriet was en is erg groot, vooral omdat je er al zo lang op heb moeten wachten. Maar we laten de moed niet zakken en blijven hopen op nog een wonder!!
Nu is mijn vraag eigenlijk of jullie weten hoe lang het duurt voor je weer je 1e menstruatie kunt verwachten. Ik heb hiervoor steeds chlomid gebruikt omdat mijn eitjes niet vanzelf wilde gaan groeien maar ik heb een heel klein beetje hoop dat de natuur zich na de miskraam gaat herstellen. Heeft iemand hier ervaring mee?

Een lekker verwarrend geheel maar ja..

Liefs Pip

Hoi Pip,

Ik heb hier zelf (gelukkig) geen ervaring mee, maar wil zeggen dat ik het héél erg voor jullie vind en ik kan mij het verdriet erg goed voorstellen. Moeilijk is het dan ook om hier de juiste woorden voor te vinden. Ik hoop dat je cycles weer snel op orde is en dat je het wonder snel opnieuw mag beleven!

Heel veel sterkte, liefs moi xxx

Hoi Pip,

Wat afschuwelijk voor jullie dat je een miskraam hebt gehad. Zo lang moeten wachten, dan eindelijk de roze wolk van het zwanger zijn en er dan weer vanaf vallen. Ik leef met jullie mee.

Ik ben zelf eind januari gecuretteerd met 11 weken zw. schap en bij mij heeft het 65 dagen geduurd voordat mijn 1e ongi kwam. Dus bij mij heeft het een tijd geduurd voordat mijn lichaam de boel weer oppakte. De 2e cyclus duurde 34 dagen en was dus gelukkig weer een stuk normaler.

Ik hoop dat je lichaam snel weer herstelt dat je niet lang meer hoeft te wachten op een wondertje van jullie samen.

Liefs,
Luna

Hoi Pip,

Wat ontzettend verdrietig dat je na zo'n lange tijd wachten een miskraam hebt gehad, meid... Moeder Natuur weer in een van haar wreedste vormen...

Ik herken erg veel in je verhaal. Er zijn veel gelijkenissen tussen ons.
Ik heb ook ooit een miskraam gehad, daarna is zwanger raken voor mij nooit meer gelukt en nu, 3 jaar later, ben ik gisteravond opnieuw Golal F gaan prikken voor een 3e IUI poging.

Ik kan goed begrijpen dat, ondanks het enorme verdrietige verlies, je er ook hoop uit kunt putten. Jullie hadden het wonder meegemaakt en dat sterkt je voor een volgende poging, moedig hoor.
Ik heb er helaas geen ervaring mee als je clomid gebruikt voor je eigroei, maar heb wel vaker gelezen op dit forum dat tarwekiemolietabletten je daarbij een handje kunnen helpen. Je zou eens na kunnen zoeken of dit ook voor jou iets is.

Ikzelf heb in moeilijke tijden veel baat gehad bij Bachbloesems en in de bieb daar veel over gelezen, misschien een tip? Als je meer wilt weten lees ik het wel.

Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je lichaam en cyclus zich snel zullen herstellen, meis.

Liefs, Suus

Hallo Pip,
Er zijn echt geen woorden voor hoe jij je nu zal voelen, maar ik leef met je mee. Heb ook 3 jaar geleden een miskraam gehad na 9 wk, maar was na 4 wk al weer ongesteld.Heb geen ervaring metclomid.Hoop voor jou dat jouw cicles ook gauw weer op regel is.
Veel sterkte.

Hee pip
Ik weet precies wat je doormaakt en ook die onzekerheid van wanneer word ik weer ongi.
Ik heb zelf nu 2x een miskraam gehad en na de eerste keer was mijn cyclus weer normaal dus 28 dagen en na de tweede werd het een rommeltje.
Ik gebruik ovulatietesten en kan daarmee ongeveer bepalen wanneer mijn eisprong is.Vorige maand had ik een vals positieve zwangerschaptest en nu had ik mijn eisprong na 31 dagen.
Ik heb natuurlijk flink geklust in die tijd en hoop dat het weer raak zal zijn en dat het dan goed zal gaan en datzelfde hoop ik ook voor jou.
Hopenlijk is je cyclus gauw weer een beetje regelmatig.
Liefs Miranda

Hee Pip,
Wat vervelend voor jullie zeg! Ik voel je verdriet als ik je berichtje lees! Mijn gyn. die ons behandeld zei al 'ons doel is niet zwanger worden maar een kind op de wereld zetten' en zo is het ook. Het positeve is dat je in staat bent om zwanger te worden. Jammer dat jullie na al die tijd wachten zo'n pech hebben dat het mis gaat. Ik hoop voor jullie dat het snel nog een keer lukt en dan tot het einde!
Sterkte!
Liefs Inge

Terug
Bovenaan