ONGI NA MISKRAAM!

Hoi meiden!

Ik ben vandaag ongesteld geworden (voor het eerst na de miskraam)! Mooi op tijd dus!! (4 a 5 weken na de miskraam want ik weet niet precies wanneer het vruchtje heeft losgelaten aangezien ik 1,5 week bezig ben geweest met de miskraam)

Was eerst even verdrietig want het is behoorlijk confronterend maar nu ben ik ook wel heel blij dat mijn lichaam me niet in de steek laat!

Liefs inge

Hoi Inge,

Wees daar inderdaad maar blij om. Mijn cyclus is nooit meer op de rit gekomen na de mk en ik moest aan de Clomid. Nu kun je weer uitleven naar je volgende eisprong (als je daar aan toe bent natuurlijk).

Succes!

Hoi Inge,
Wat fijn voor je dat je lichaam weer 'normaal'werkt. Als je eraaan toe bent kan je in ieder geval weer aan de slag.
LiefsIngeee
( zit jij trouwens ook op de andere zwangere site? Want anders is er nog een Inge?)

Hoi terug,
Ik zit eigenlijk op de andere site over zwanger worden, maar soms kijk en reageer ik dus ook op deze site. ( wij zijn 'pas'6 rondes bezig dus heb niet het 'recht' om hier te staan)
Maar op die andere zwangersite zie ik ook de naam Inge staan maar daar staat zwanger achter en jij had die vreselijke miskraam gehad. Dus ik snap niet of die andere nod lijst zo verouderd is of dat het een andere Inge is.
Ik heb 1 keer hier een bericht geplaatst over angst na een operatie voor een voorstadium van baarmoederhalskanker. En jij was de enige die hier reageerde en dat vond ik zo lief want je hebt het zelf zo moeilijk en dan neem je toch de moeite om mij op te vrolijken! En toen vroeg je me om mijn naam iets te veranderen dus toen heb ik er maar twee ee's achter geplakt.
Maar meid ik blijf je volgen en ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat jullie deze ronde zwanger worden>
Liefs

Terug
Bovenaan