ongi na mk

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal   voor degene die er ervaring mee hebben hoelang duurde het bij jullie dat je weer ongi werd na mk

IK werd 28 dagen na mijn mk weer ongesteld. Dat is ook mijn normale cyclus dus alles verliep dus weer normaal.
Maar of dat bij iedereen zo is weet ik dus niet.

Hoi ing 4

Heb zelf 1,5 week terug een bbz gehad mijn eierstok was geknapt en ben toen gaan bloeden. Nu vroeg ik mij v/d week ook af wanneer ik weer ongi word en vanmorgen ben ik het geworden dus al na 1,5 week. Meestal word je het weer na een maand dus de dag dat je begonnen bent met bloeden (miskraam) is de eerste dag van je nieuwe cyclus. Maar goed kan bij iedereen weer anders zijn.

sharine

Hoi!

48 dagen na mijn eerste mk bleek ik weer zwanger te zijn, terwijl de test 41 dagen na de mk negatief was. Dat werd helaas weer een mk. Na die tweede mk werd ik na 41 dagen weer ongesteld. ik heb een onregelmatige cyclus, dus geen idee of het normaal is bij mij.

Shanaz

hoi hoi

ik ben met 33 dagen weer ongesteld geworden. voor mijn zwangerschap had ik een cyclus van 30 dagen.

houdt er rekening mee dat het ook nog langer kan duren voordat het weer op gang komt!
groetjes Carina

Na mijn miskraam werd vertelt dat het tussen de 4 á 6 weken zou kunnen duren voordat er weer een menstruatie zou kunnen komen.

Ik heb hier geen ervaring mee omdat bij mij het bloedverlies niet meer ophield na de miskraam en ik dus met medicatie een nieuwe cyclus moest op gaan bouwen.

Suus

Bij mij duurde het ongeveer 4 weken vanaf de eerste dag van de bloeding. Ongeveer een normale cyclus dus. Overigens vertelde mijn huisarts wel dat het wel maanden kon duren voordat je weer vruchtbaar bent. Dat was bij gelukkig dus niet geval (en ook na 2 rondes weer zwanger).

bedankt voor jullie reactie ik heb 29 juli een mk gehad en toen heb ik een week gevloeid toen een week niet toen kreeg ik heel erge buik pijn en begon ik de 12de aug weer te bloede en dat is niet meer opgehoude tot 9sept nu bleek dus dat ik een infectie had opgelopen en daar kreeg ik med voor nu bloed ik niet meer en men hcg was afg vrijdag dus de 14de 2,6 dus bijna weg dus ik denk niet dat dat al een ongi was we zijn al wel weer begonnen met klussen dus hoop snel weer zwanger te worden

Terug
Bovenaan