ongi na mk

hallo allemaal,weet iemand misschien hoe lang het duurt( na een mk),voordat je weer ongi wordt.ik heb nl 5 aug een mk gehad,normaal om de 35 dgn ongi.nu nog niks,nog steeds zelfde temp.nl 36,7.
ik probeer er zo min mogelijk aan te denken,maar lukt niet altijd.hoe doen jullie dat.
alvast bedankt

Hoi Astrid,

Meestal zou jerond deze tijd dus ongi moeten worden, Maar alsje de hele tijd 36,7 gehad hebt dan heb je dit keer waarschijnlijk geen eisprong(bij cycli langer dan 40 dagen is de kans dat je een eisprong hebt erg klein).

probeer nog ff geduld te hebben en anders zou ik ff naar de HA/gyn gaan.

Veel succes!
liefs Claudy

Hoi Astrid,
Ik werd zelf precies na 4 weken ongesteld dus daar heb je niet veel aan.
Ik temperatuur nooit, dus daar weet ik weinig van.
Met betrekking tot het er niet aan proberen te denken. Dat probeer ik ook maar het lukt me bijna geen dag. Ik ben wel bezig met andere dingen, maar dit zit ook continu in mijn hoofd.
Sterkte!
Groetjes van Caroline

Hoi Astrid,

Ik werd na 7 weken ongesteld. Probeer je niet teveel vast te houden aan je cyclus van voor de mk. Sommigen hebben meteen de oude cyclus terug maar bij anderen is de cyclus (wat) onregelmatiger geworden.

Succes!

Groetjes F.

hoi astrid, bij mij was het 35 dagen en ook ik heb vermoedelijk geen eisprong gehad. Hoop dus deze nu wel te krijgen in de nieuwe cyclus.
nog even gedould ook al is dat heel moeilijk. Ook ik baalde ervan.
groetjes, D.

dank je voor jullie antw. nu blijkt wel ben toch niet de enige ( wat ik al gauw dacht).ik wacht nog even af en anders maak ik een afspraak bij ha.
zijn nu 8maanden bezig,jullie????

Terug
Bovenaan