ongi! na primolut

Hoi C, Nemo e.a.,
Gelukkig zag ik vanmorgen enkele slijmerige rode druppels verschijnen. Meer is het echter nog niet geworden, wel heb ik nog een wat licht rommelige buik. Zou dat wel goed zijn? Zou er nog meer komen, of zou dat het zijn geweest? Hoe was dat met die provera?
Het vreemde is wel,; tijdens en na die kuur steeg mijn temp tot 37.5c (vooraf aangetoond niet zwanger te zijn en tijdens kuur niets 'gedaan') Nu blijft het nog zo hoog!? Hoe kan dat nou? Dat moet toch ook zakken of komt dat nog over enkele dagen? Of daalt het pas als de ongi weer over is? Wie weet hier meer van? Hoe gaat dat eigenlijk na/tijdens een normale ongi? Dat heb ik ook al jaren niet meer gehad?
Heel veel vragen, hopende op heel veel antwoorden...
Liefs Angie

Hoi Angie,

ik had ook geen heftige bloedverlies na de provera kuur en had hooguit drie dagen last van een bloeding. De temperatuur heb ik toen niet bijgehouden, dus daar kan ik niets zinnigs over melden. Gelukkig reageert je lichaam dus wel op de medicijnen / hormonen en produceert je lichaam dus wel een vrouwelijk hormoon (die wijsheid heb ik van de gyn.)

Moet je nu clomid gan slikken ?

groetjes Nemo

Terug
Bovenaan