ongi na spiraal vraagje

A

Anoniem

Guest
hoi meiden
even een vraagje aan degene die ook een spiraal hebben gehad. hoe snel waren jullie ongi na het verwijderen en hoelang.
voor de geboorte van onze dochter was ik aan de pil en meestal toch wel 4 of 5 dagen ongi. paar maanden na haar geboorte een spiraal laten zetten en na een maand of 8 (bijna) helemaal niets meer.
nu afgelopen woensdag laten verwijderen en gister middag ongi helder rood, maar 'savonds al weer zo goed als weg en nu alleen nog maar klein beetje bruin. vroeg me af of dit gewoon is. of wisselt dat heel erg per vrouw.

ben eigenlijk wel blij met de duivels nu heb ik in ieder geval een startdatum waar ik vanuit kan gaan.
nu maar tellen tot de volgende duivels (of niet hihi)

groetjes las

Kan dat geen bloed zijn van het verwijderen?
Als het wel een echte ongi word, want in mijn ogen is dit nog geen ongi, dan is dat heel mooi op tijd hoor en heb je inderdaad een startdatum. Toen ik mijn spiraal liet verwijderen (4 nov.) had ik dag 2 en 3 , 1x bij het afvegen een beetje roze en op dag vijf 1 druppel helder bloed. Tot nu toe nog helemaal niets behalve alle zwangerschapskwaaltjes die je maar kunt opnoemen. Ik heb gisteren, bij gebrek aan zw test een ovu test gedaan omdat ik die nog had liggen en die knalde het scherm uit...dus wie weet. Ik ga donderdag testen met een zw test. Ik hoop dat je heel snel duidelijkheid hebt!
Liefs

Hoi,

Ik heb ook de mirena gehad. Nadat deze verwijderd was heb ik ook 2 dagen een heel klein beetje gebloed maar ben daarna niet ongi geworden. Precies een maand na verwijdering een test gedaan en ik bleek meteen zwanger te zijn van mijn dochter!! Hopelijk gebeurt dit jou ook!!

bedankt voor jullie reacties.
het lijkt me niet meer van het verwijderen te zijn na 4 dagen, dan zou ik toch al eerder iets van bloed verloren hebben. ik wacht rustig af
toen ik voor de eerste ging had ik ook een ongi van 1 of 2 dagen toen ik stopte met de pil en een maand later een positieve test, maar ja daar ga ik nu maar niet vanuit.

@little3 ik zal voor je duimen donderdag

Ik heb 2 keer na het verwijderen van het spiraaltje hevige bloedingen gehad. Net na het verwijderen maar een beetje. maar een week later heel hevig. Het kan dus nogal verschillen. Schrik er in ieder geval niet van als je ineens heeeel veel bloed verliest. Ze noemden het bij mij grote schoonmaak. Heel veel succes in ieder geval.

Terug
Bovenaan