A
Anoniem
Guest
Hoi. het is heel raar maar ik heb een ci van 25 35 dagen ik heb pco maar kan geoon zwanger worden omdat ik best regelmatig ben, heeft de gyn gezegt. nu had ik al 2 dagen ongi kunnen worden maar er is nog niks. gisteren dacht ik dat ik ongi werd. vloeide best veel. en voor ik ging slapen nog een keer naar de wc geweest, om even te spieken, maar toen had ik doorzichtig slijm maar er zat een beetje een rozo kleurtje bij echt heel weinig, en vanochten was alles weg, niks te bekennen. ik zit vandaag op dag 28. ik ga als ik dinsdag nog niet ongi ben een test doen. ik wil het naamelijk niet doen voor dat ik naar mijn werk moet. en moet nog 2 dagen werken van de 8. dus maar even hopen dat mijn ongi deze keer niet komt.
mijn moeder heeft gezegt dat ik deze maand zwanger word, ja daar kan je niet vanuit gaan maar toch de andere keren had ze dat niet, en nu heeft ze heel sterk het gevoel.
Ik hoop zo dat het dan eindelijk zo ver is. na zo lang wachten.
nou een heel verhaal.
groetjes sherina
mijn moeder heeft gezegt dat ik deze maand zwanger word, ja daar kan je niet vanuit gaan maar toch de andere keren had ze dat niet, en nu heeft ze heel sterk het gevoel.
Ik hoop zo dat het dan eindelijk zo ver is. na zo lang wachten.
nou een heel verhaal.
groetjes sherina