Ongi of innestelingsbloeding?

A

Anoniem

Guest
Ik was er vanaf mn eisprong van overtuigd dat ik zwanger was: raar gevoel, krampjes in mn baarmoeder, ongipijnen en vaak naar de wc. Tot eergister, toen voelde ik niks meer.
Vandaag / morgen mn NOD en heb vanmorgen na mijn ontlasting een beetje (rood) bloed verloren. Daarna was het over. Nu is het wel zo dat mijn ongi altijd even op gang moet komen maar toch is er iets in mij dat denkt: zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn?

Iemand ervaring?

Hee meid,
nee sorry heb er geen ervaring mee!misschien wel innestellingsbloeding of een adertje geknapt?moeilijk om te zeggen!Hoe is het nu dan,bloed je nu nog?en wat voor kleur bloed; echt helderrood of meer bruin van kleur?
Hoop voor je dat het geen ongi is meid!Laat je ons weten?toch een fijne dag vandaag!
Liefs

Hallo,
Heb er ook geen ervaring mee maar dat komt ook omdat ik nog niet zwanger ben geweest. Wat spannend meid!
Hou ons op de hoogte!

Nee na gisterochtend geen bloed meer verloren. Gister was het een beetje rood maar het was wel na mijn ontlasting. Nu duurt het altijd wel n paar dagen voordat mijn ongi op gang komt dus ik moet echt geduld hebben... Ben ik niet goed in!

missi een gekke vraag maar is bloed verliezen na de ontlasting anders??

Ja dat kan! Het kán zijn dat je met je ontlasting iets raakt ofzo waardoor er wat bloed meekomt. Helemaal als het allemaal niet vanzelf gaat met de grote boodschap, om het maar even subtiel te zeggen! ;-)
Ben nog steeds niet meer dan 2 keer n beetje bloed verloren bij t naar de wc gaan, dussssss ik heb nog hoop! Ik weet t echt niet, het kan alle kanten op!
Morgen gaan we op skivakantie, dus ik neem en tampons en een testje mee. (en de laptop haha)

Spannend zeg! Hopelijk word het het testje!
Succes met afwachten!

Terug
Bovenaan