Ongi of toch niet

<p>Hoi hoi dames </p><p>Voor iedereen die zwanger is van harte gefeliciteerd ik heb een vraagje want ben effe in de war ik had vandaag ongi moeten worden alleen is dat voor zover ik denk dinsdag gebeurt had heel de tijd bruinverlies tot woensdag is dat rood geworden en vandaag is zie ik bij het afvegen dat het weer bruin is en gestopt niks meer te zien sorry voor het viezigheid maar tijdens het rood bloedverlies merkte ik egt dat het best dik was en slijmerig  heb verder ook geen last gehad van krampen voelde gister tikdens het eten wel plopjes belletjes achter me schaambot en voel nu wel een beetje rugpijn moet ik dit zien als een gewoone menstruatie of kan het toch een inneatelling zijn</p>
 
Misschien ben je eerder ongesteld geworden? Als je nog geen test hebt gedaan zou ik dat even doen binnenkort. Dan weet je het zeker
 
Hey dames!
ik heb ook even een vraagje;
mijn menstruatie is altijd heel onregelmatig geweest. (Soms maanden niet, soms weken achter elkaar)
laatste keer dat ik ongesteld ben geweest is in juni geweest!
nou dacht ik vorige week dat ik ongesteld moest worden maar deze “ongesteldheid” heb ik nog niet eerder mee gemaakt!
de eerste dag was een paar druppels licht bloed. Toen 1 dag niks en toen 3 dagen weer een paar druppels. (Eerste 2 dagen licht bloed en derde dag bruin bloed) de laatste dag was maandag- is nu donderdag. Wel al 2 testen gedaan en beide negatief.
verder lijk ik wel symptomen te hebben van zwangerschap!
nou lees ik overal dat je kan testen vanaf de dag dat je ongesteld zou moeten worden. Maar nu heb ik dus geen idee wanneer ik kan testen met de “echte “ uitslag. 
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
 
xoxo
 
Terug
Bovenaan