ongi of zwanger!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

Ik ben hier nieuw!!!!! leuk om al jullie verhalen te lezen.. zoals ik heb gelezen zitten veel meiden/vrouwen met dezelfde vragen..

ik heb ook een vraag.. kan je dezelfde klachten hebben vlak voordat je ongesteld moet worden die hetzelfde zijn als je zwanger blijkt te zijn??

ik ben namelijk sinds twee maanden gestopt met de pil en we willen , als het lukt een kindje..
zoals ik heb gelezen duurt je cyclus ongeveer 28 dagen... dat  was ik afgelopen donderdag . vanaf dat meoment kijk ik bij elke wc buurt of ik ongesteld ben, maar NEE dus..

Nu heb ik al een aantal dagen last van buikpijn en heb ik het idee dat ik ongesteld moet worden, tevens zijn mijn borsten iets groter, dat zag mijn vriend!!! en ze zijn pijnlijk en lijken zwaarder en voller.

Nu weet ik niet of je deze klachten ook kan hebben als je ongesteld moet worden. ben namelijk net gestopt met de pil en ik weet niet of je dan echt andere klachten heb als toen  je    de pil gebruikt

Tevens weet ik nog niet echt hoe mijn cyclus is dus  daar kan ik ook niet echt van uit gaan.....

wie heeft een  antwoord op mijn vragen...

want het zal toch wel heel leuk zijn als blijkt dat ik zwanfger ben, en dat afwachten en alke keer dat je naar de wc gaat   met spanning is ook niet alles??

groetjes to  

Hoi Tobi,

allereerst natuurlijk WELKOM!! Ik hoop dat je veel plezier beleeft aan het forum, er is altijd wel iemand die reageert dus dat is heel fijn!

nu over je vraag, ik vind het ook eerder zwangerschapskwaaltjes dan ongesteldheidskwaaltjes, maar zeker weet je het natuurlijk nooit. Als ik jou was zou ik er een test tegen aan gooien, dan weet je het zeker. Veel succes en ik duim voor je!

Liefs Hallow 24 jaar 1e ronde 1e kindje

hoi hoi

Leuk dat je reageert... fijn dat er mensen zijn die met je meedenken...bedankt

gisternacht weer buikpijn en net alsof je voelt dat ong moet worden, dus elke keer naar de wc, maar nog steeds niets!!!

inderdaad misschien een test kopne, vind dat wel heel spannend en eng, want ja als je zwanger bent is dat toch heel leuk maar ook wel weer eng....

by the way welke testen zijn goed en kan je ze overal halen, ik bedoel ik woon in een klein dorp en heb echt gen zin om naast een bekend te staan die de test ziet...
enne hoe werkt dat?

zoals je ziet een echte beginneling hihihihihihi

tobi

Hoi Tobi

Tja da's lastig he, als je in een klein dorp woont. Zelf woon ik dan in een vrij grote plaats en haal ze bij de Etos, maar wel nadat ik de hele winkel heb afgespeurd of ik geen bekenden en geen lange rij bij de kassa..... wat zijn we toch een helden he. Maar ik vind het idd ook gewoon niet leuk als iemand dat ziet. Straks duurt het nog een jaar en gaan ze allemaal vragen "of het al lukt". Nou daar zit ik echt niet op te wachten hoor!

Bij ons weten drie stellen ervan, waarvan mijn beste vriendin (die is nu 6 mnd zwanger) en twee stellen die we kennen van een  vakantie  (waarvan er 1 1 mnd zwanger is). Maar die laatste zie ik dus niet zo vaak dus dan is het wel lekker dat zij het weten maar de rest van onze familie niet kennen zeg maar.

Maarre nog even weer terug naar jou, je kan de testen dus bij de drogist of apotheek halen en je kan ze ook via internet bestellen, dan worden ze gewoon bij je thuisbezorgd. Zelf heb ik dat nog nooit gedaan, maar heb dat wel voorbij zien schuiven hier op het forum. Misschien kan je dan even een nieuwe vraag stellen op welke website je die dan kan bestellen. Er zijn verschillende merken, die volgens mij wel allemaal aardig van dezelfde kwaliteit zijn. Ik heb zelf de eigen merk van Etos, de eigen merken zijn ook wat goedkoper als bv. Predictor of Clear Blue. Van Clear Blue hebben ze ook een digitale, hier is het duidelijker een ja of een nee, die anderen werken nl. met streepjes die wel of niet verschijnen. Het werkt meestal dmv een staafje die je in je urinestraal moet houden (of opvangen in een schoon bakje en dan staafje erin houden) daarna staafje weer in een houder, minuut of vijf wachten dan zie je het resultaat.

Nounou wat een verhaal, ik hoop dat je eruit komt . Als je een tijd overtijd bent kun je natuurlijk ook altijd nog naar je huisarts, deze heeft zwijgplicht, en kan dan ook een test doen (misschien urine meenemen).

VEEL SUCCES!!

Halloweeni

hoi hoi

bedankt voor de goede tips............

vandaag nog steeds niets te zien... spannend!!!!

maar eens met mijn manneke overleggen wat we zullen gaan doen , lijkt me wel leuk om dat moment met zijn tweeen te delen. Hij is net drie dagen weggeweest voor cursus, dus kon het er niet eerder over hebben,.............

voor de rest gaat alles goed , heb alleen nog geen gevoel dat ik eventueel zwanger zou kunnen zijn...
daar hoor   je wel eens mensen over dat ze het meteen wisten... dat heb ik dus niet .. heb   het idee dat ik gewoon weer ongesteld wordt.. dus waarschijnlijk dat ik het daarom ook zo spannend vind om te gaan testen... het gefantaseer erover is ook al heel leuk... dus voor mijn gevoel ben ik niet zwanger dus als ik wel ben dan is het helemaal een groot feest en anders dan gaan we gewoon weer verder..

tobi

Hoihoi

Ja ik vind ook dat je zoiets samen moet doen hoor, je gaat er toch ook samen voor! Spannend he. Zaterdag is natuurlijk mijn NOD en heb nu wel het gevoel dat mijn borsten gevoeliger zijn als anders, dit heb ik nooit, maar het kan natuurlijk net zo goed tussen mijn oren zitten! En jij bent gewoon al overtijd, wauw

We wachten af! (enne fantaseren kan toch geen kwaad...... volgens mij doe ik het toch zeker een paar keer per dag dat ik over "ons" kindje fantaseer en alles wat erbij hoort!

Groetjes Hallow

hoi hallow

dat schiet dus voor jou ook op.. spannend....... ik duim voor je en denk aan je .

Enne wbt raar gevoel borsten dat heb ik dus ook en voor de rest niet dus ja wie weet???

p.s   ik vind het nu steeds leuker op deze site , ik kan er nog met bijn aniemand over praten en op deze manier kan ik toch mijn ei kwijt

tobi

Terug
Bovenaan