ongi om de 14 dagen zo heb ik nooit een eisprong.

A

Anoniem

Guest
hallo dames wie heeft hiero ervaring met een te korte cyxlus?
ik ben om de 14 dagen ongesteld soms 19 en heel soms een uitschieter naar 21 gek wordt ik er van. ik heb dus ook gehoordt dat als dat zo is er geen eisprong is.

ik ben inmiddels 2 jaar van de pil af en het is altijd zo geweest maandag ga ik naar de ha en die moet me maar doorsturen want ik kan er gewoon niet meer tegen.

liefs annieka

Hoi Annieka

Wat vervelend voor je zeg, ik hoop dat de HA Je snel kan helpen!

Liefs Jessy

Hoi Annieka

Ja ,dat is heel vervelend dat je om de 14dgn ongi bent.
Maar je hebt af en toe een uitschieter.Mijn vriendin heeft
een cyclus van 19dgn altijd al gehad met veel bloedverlies
maar ze heeft 4 kinderen dus misschien is er toch hoop voor
je.Ze was altijd gelijk vruchtbaar als haar ongi over is misschien
is dat bij jou ook wel zo.Maar je hebt gelijk dat je naar je ha gaat.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt in ik wens je veel succes.

Groetjes anita

Hoi,

Ook ik heb een korte cyclus, ben ook om de 14 dagen ongeteld. Ben nu in september gestopt. Heb 1 cyclus van 28 en 1 van 21 dagen gehad. De rest ook 14. Ben nu met ovulatietesten begonnen. Heb gisteren positief getest, dus denk dat ik  nu wel een langere cyclus dan 14 dagen heb, want anders zou ik niet positief testen. Je hebt inderdaad geen eisprong met zo'n korte cyclus. Wij zijn nu bezig voor de tweede. Heb een dochter van 2,5. Toen ik van haar zwanger wilde worden ben ik ook een dik jaar om de 14 dagen ongesteld geweest. Ik vond het ook verschrikkelijk. Maar wilde ook niet gelijk naar de dokter. Wist toen ook niet dat je dan geen eisprong had enzo. Toen mijn cyclus na dat jaar gewoon werd, was ik ook vrij snel zwanger, na 3 rondes al.
Toen ik in sept stopte dacht ik; daar gaan we weer. Heb besloten dat ik de maand feb nog aankijk; heb stille hoop dat het misschien nog goed komt. Anders ga ik ook naar de huisarts.  Wil ook niet weer een dik  jaar wachten op een normale cyclus. Las dat jij zelfs al 2 jaar gestopt ben met de pil?
Kan goed begrijpen dat je naar de huisarts gaat. Laat je nog weten wat hij gezegd heeft? Veel sterkte.

Liefs, Lina

thx voor jullie lieve berichten.

ik heb mij ook al vaak zat positief getest maar ben toch echt om de 14 dagen ongesteld hou het nu al 2 jaar bij maar ik vindt nu dat de dokter me maar eens door moet sturen .
het zou kunnen dat het aan mijn gewicht ligt ben 165 en weeg 47 kg dus te weinig maar ben nu met een eet dieet begonnen om aan te komen heb op   vele site's gelezen dat door ondergewicht je cyclus ook in de war kan zijn.
ik heb geen eetstoornis maar ben helaas iemand niet niet snel aankomt en bij maar iets stress wel afvalt.

als ikk maandag ben geweest zal ik even laten weten wat ie te melden had.

liefs annieka

Hoi Annika,

Heb op internet gelezen, dat vitamine B6 bijdraagt aan een normale cyclus. Veel positieve verhalen van vrouwen erover gelezen. Ben gisteren een pot bij de rode pilaren gaan halen. Kan het altijd proberen toch? Fijn weekend.

Groetjes Lina.

Terug
Bovenaan