Ongi onderweg

Hallo,

Morgen mijn nod, maar ik voel het al helemaal aan komen. Word morgen ongi...beetje balen natuurlijk. Maar nieuwe ronde nieuwe kansen.
Ilona balen ik lees dat je ongi bent geworden.
Linda gefeliciteerd!!!
Ik ga nu even verder lezen.....
Morgen ben ik er weer!
Groeten, Biate

Hai Biate,

Zie nu ineens dat je een berichtje onder die van mij had getypt. Had het niet gezien, was al een paar dagen niet geweest, en mis je in eens een hele boel, en moet je alles teruglezen. Dus je ongi komt er aan denk je? Zou wel weer balen zijn, dus op naar de volgende ronde. Ik zelf heb op het moment geen idee, heb geen klachten eigenlijk, allen die druk, zeurderig gevoel in mijn onderbuik, maar dat heb ik eigenlijk de hele maand al. We hebben wel veel geklust op de goede dagen, dus daar kan het niet aan liggen. Afwachten maar, en hoop dat je morgen niet ongi word. Liefs, Jos.

Hai Biate,

Morgen ook mijn NOD. Vraag me de hele dag al af of ik mijn ongi al voel. Ik denk het wel, maar weet het niet zeker. Nou, jij ook veel succes en hopelijk blijft het toch maar weg!

xMije

balen zeg ik heb morgen ook me nod,nou eigelijk vanacht,maar ik heb ook het gevoel dat ik het gewoon wordt,dan ga ik naar ronde 7,is altijd een teleurstelling,ik hoop dat je het toch niet wordt veel sucses gr manuela

Terug
Bovenaan