ongi ongemakkelijk

A

Anoniem

Guest
Wil jullie even wat vragen. We waren met ronde 22 bezig, maar ben ongi geworden. Als ik ongi wordt, gaat dit vaak gepaard met buik-en rugweeën! Moet dan echt rug goed masseren en loop te huilen van de pijn. Vraag me af of één van jullie dit herkent en of het iets temaken heeft met het feit dat ik niet zwanger word ( of blijf ). denk dat de innesteling ergens fout loopt.Ben benieuwd naar de reacties,
groetjes Ant

hoi, wat vervelend zeg, ik herken het wel een beetje...
nu gaat het goed maar voor dat ik kinderen had ,was ik er iedere maand 1 dag ziek van, had heel erg kramp in buik en boven benen, lag dan met kruik en paracetamol in bed .

gelukkig is dat over....maar waar het door kwam ,ik weet het niet , al eens je huisatrs of bij gyn geweest hiervoor????

ik hoop dat zij je kunnen helpen , daan

Herken de pijn  ook. Hoe ouder ik word (bijna 31) hoe pijnlijker mijn ongis worden. vroeger snapte ik nooit waar meiden het over hadden als ze pijn hadden, voelde helemaal nooit wat en had ook erg weinig bloedverlies, maar zondag liep ik ook weer krom van de krampen in mijn onderbuik en weer ontzettend veel verloren. heel vervelend allemaal. geen idee hoe dat kan. Maar ik ben nog maar in ronde 3 en maak me daar nog niet zo druk om. loop je wel al bij gyn? jullie zijn al zo lang bezig, jeetje. das erg frustrerend lijkt me.
ik hoop voor je dat je super snel zwanger zult zijn. Cenn(van dit forum) was geloof ik ook in ronde 21 en vorige week was ze toch in ene ZWANGER! dus hoop dat je je daar aan vast kunt houden.
sterkte en  succes  
xxx Annette

Terug
Bovenaan