ongi te laat voor de operatie

Hoi meiden,
Ik baal echt als een stekker. Ik had afgelopen weekend ongi moeten worden. Dit zou precies goed zijn voor mijn operatie van dinsdag. Die moet namelijk na je ongi en voor je eisprong plaatsvinden. Het is nu al woensdag en ik begin me grote zorgen te maken. Ik ben bang dat ik de operatie af moet bellen en dat ik dan voorlopig niet aan de beurt ben. Ik weet gewoon even niet wat ik moet doen.
HELP!!

Liefs Inge

Hee Inge,

Joh meis, het loopt effe anders dus...wel balen als het zo gepland staat. Heb je al getest? Misschien ben je wel zwanger als je overtijd bent?!!?

Misschien kun je even bellen met het zh en kunnen ze je geruststellen als ze je opnieuw kunnen inplannen op het moment dat je ongi evt. wel alsnog komt.
Hebben ze vast vaker meegemaakt, dus hopelijk kun je die afspraak daarover maken en houden ze er rekening mee in de planning!

Sterkte, enne keep it cool, girl komt allemaal goed hoor!
lfs. Suus

he inge wat vervelend zeg! ik kan me voorstellen hoe jeje voelt. t is slikken om geopereerd te moeeten worden, maar dan maar liefst zo snel mogelijk. Ik denk ook dat je even moet bellen hoe kritisch het is. Misschien zijn die laatste dagen van een ongi wel niet zo erg en als je dat weet hoef je je minder druk te maken. En testen natuurlijk! of denk je dat t niet kan zijn? laat je nog horen hoe t gaat? sterkte, lis

Hoi,

Gelukkig zijn de eerste druppeltjes oud bloed gearriveerd en is mijn onderbuik pijnlijk. Helaas is er nog geen sprake van een echte ongi. Als die morgen doorbreekt is het dinsdag nog niet helemaal weg en ga ik vrijdag even bellen met de gyn. Ik hoop inderdaad dat de laatste dagen van de ongi in combinatie met de operatie geen probleem zijn.

Liefs Inge

Terug
Bovenaan