Ongi weer voorbij...

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Mijn ongi is weer voorbij dus we kunnen weer volle bak voorruit in ronde 14!! Hopelijk is het deze maand wel raak maar ik ga nergens meer vanuit. We zien het wel....We gaan gewoon van elkaar genieten en ik ga proberen en deze ronde iets minder mee bezig te zijn (hoe moeilijk dat ook is)

Van het weekend is m'n (zoveelste) collega bevallen waarop ik zei tegen een andere collega (die al een tijd bezig is in de mm): "de volgende zijn wij"....Nou niets was minder waar want 2 seconden daarna zei weer een andere collega: "ik ben in verwachting van de 2de"....Pffff.....Hartstikke leuk maar ook weer even een klap!

Het kan dus zijn dat ik de komende 3 weken even iets minder op het forum ben.....
Succes allemaal....hopelijk gaan er deze maand weer een hoop dames naar de mama-club!

Liefs Lynn.

ik hoop dat je snel zwanger bent! Het lijkt me verschrikkelijk als je al zo lang bezig bent het lukt niet!

Dat is het ook Marijke maar als je al zo lang bezig bent dan is de teleurstelling wel elke maand minder, hoe raar dat ook klinkt....Je gaat nergens meer vanuit!

Ik zie op de NOD lijst dat jullie voor de 1ste ronde bezig zijn? Succes meid, hoop dat het voor jou niet zo lang duurt. Xx

Succes meid!

Duim weer met je mee deze ronde!

Liefs Renate

Jullie zijn lief!! Maar dat wist ik al!! :)
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het super vind dat er zoveel meiden nu zwanger zijn..... Het zijn er toch best veel de afgelopen weken en dat vind ik TOP!!!!

Terug
Bovenaan