ongi worden of zwanger............

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

nou vandaag nog steeds niets te zien.... afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden.. maar het blijft nog steeds uit...

vind het wel spannend worden hoor...

ik hou een slag om de arm omdat ik   na mijn curettage nog maar een keer ongi ben geworden en dus niet weet of dat invloed heeft op mijn cyclus
en de eerste keer heb ik het niet bijgehouden en de keer daarop was ik al zwanger  ...

dus even afwachten.. heb me zelf voorgenomen dat ik niet eerder test dan vrijdag a.s of zaterdag.....

voel wel van alles maar dat ook te maken hebben met ongesteld worden

raar gevoel in mijn buik , (rommelen, steekjes )..
het idee dat ik ongi wordt..
moe, vooral na twee trappen achter alkaar te hebben gelopen..
vandaag ook misselijk de gehele dag door , maar ook weer honger....
mijn borsten zijn gevoeliger en iets groter aan het worden   (jippie)

toch vind het dubieus want sommige symptomen kunnen twee kanten op...

dus we wachten af

p.s wie zit erin het zelfde schuitje)

liefs tobi

Hoi Tobi,
Ik vind t echt knap dat je zolang kunt wachten met testen. Ik verspil er elke ronde wel een stuk of 3! Moet ik maar eens mee minderen denk ik.Ik duim voor ons!
Groetjes Mirjam

hoi hoi

nou meiden het wordt waarschijnlijk zaterdag dat ik kan gaan testen.....moet vandaag tot 22.00 werken

morgen moet ik om 15.00 beginnen tot zaterdag 10.30 (blijf slapen op mijn werk)

ik wil het samen met mijn vriend doen en mijn vriend gaat de test halen omdat ik in een klein dorpje woont en het dus niet ziet zitten het bij ons in de de drogist te gaan halen en het weer is ook niet zo lekker om even een dorp verder op te gaan bezeoken met mijn fiets...

dus nog even wachten...

tobi

heey

nou mijn vriend heeft al een tst gekocht vandaag dus ik ga zo nog testen en anders morgen......

ben vandaag de gehele dag misselijk en toch honger gevoel.....

wordt nu spannend hoor!!!!!

tobi

Terug
Bovenaan