ongi worden of zwanger............

hoi hoi

nou vandaag nog steeds niets te zien.... afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden.. maar het blijft nog steeds uit...

vind het wel spannend worden hoor...

ik hou een slag om de arm omdat ik   na mijn curettage nog maar een keer ongi ben geworden en dus niet weet of dat invloed heeft op mijn cyclus ( wie weet dat of dat inderdaad klopt dat je lichaam weer helemaal moet wennen en of je eerste menstruatiecyclus   asl leidraad kan houden of juist niet)

en de eerste keer heb ik het niet bijgehouden en de keer daarop was ik al zwanger  ...

dus even afwachten.. heb me zelf voorgenomen dat ik niet eerder test dan vrijdag a.s of zaterdag.....

voel wel van alles maar dat ook te maken hebben met ongesteld worden

raar gevoel in mijn buik , (rommelen, steekjes )..
het idee dat ik ongi wordt..
moe, vooral na twee trappen achter alkaar te hebben gelopen..
vandaag ook misselijk de gehele dag door , maar ook weer honger....
mijn borsten zijn gevoeliger en iets groter aan het worden   (jippie)

toch vind het dubieus want sommige symptomen kunnen twee kanten op...

dus we wachten af.. vind het ook wel weer eng als het zo mocht zijn.. zwanger...

liefs tobi

Lieve Tobi,

wat vreselijk spannend voor je. Knap hoor, dat je zo lang met testen kunt wachten. Ik kijk met spanning naar je volgende berichtje uit!

Liefs van mij

hoi hoi

nou helaas hoor er staat niet zwanger.......

wel gsiteren de gehele dag misselijk geweest maar wel honger gevoel.. ws virussje dan ofzo...

ik wacht wel weer af.. ben nu op dag 35.......het mag nu wel een kant op gaan.

liefs tobi

Lieve Tobi,

zit ik je net een heel verhaal te schrijven en nu lees ik dit! He wat balen, het leek zo echt met je misselijkheid enzo. Nog een kansje dat je toch te vroeg hebt getest en dat hij volgende week toch positief is?

Ik duim gewoon door!

Heeeeeeeeeeeeeeeey tobi,

Hier het (bijna) zelfde nieuws. Kon  me gister niet  meer inhouden, en had de test gedaan. Ook hier negatief, en jahoor vanochtend eindelijk ongi. Was al 3 weken misselijk, en hongerig etc etc etc, dus had er stiekum wel een beetje op gehoopt. Maar hellaas, volgende keer weer een kans!!  

Hoop voor je dat de ongi eraan komt, en anders dat de test snel pos mag worden!!

groetjes Patricia  

Terug
Bovenaan