ongi zo kort????

A

Anoniem

Guest
hoi dames,

ik heb even een vraagje 3 oktober heb ik mijn mirena laten verwijderen en 4 okt werd ik ongi (nepongi kan ook geen idee) ik heb 3 dagen mega gebloed. na 33 dagen op zondag had ik een paar drupjes bloed en wat kramp (had ik de hele week al die krampjes) dus balen natuurlijk had gehoopt zw te zijn. Maar goed maandag ochtend een beetje bloedverlies wat slijmerig rood (sorry) smiddags zetten het door. de dinsdag was het heftig het was helder rood bloed ik voelde me zwaar beroerd al 2 weken inmiddels moe moe moe en nog eens moe. nou ja woensdag ochtend had ik nog wat bloedverlies en rond een uur of 13.00 uur was alles weg geen druppel meer te vinden. savonds sex gehad dus dacht dan kojt het wel weer opzetten maar nee helmaal niks.

ik heb nog nooit een eigen ongi gehad 9ja toen ik 13 was) is dit niet een beetje kort?? of is dit gewoon normaal?

liefs lin

Hoi hoi,

Ik ben ook altijd maar kort ongesteld, zondag ongesteld geworden en vandaag helemaal niks meer dus meestal  3 dagen behoorlijk heftig daarna een dag wat minder tot niks  en daarna ben ik er weer vanaf.
Ieder lijf is anders natuurlijk maar voor mijn lijf is dit normaal.

Groetjes, Vlinder11

hoi vlinder

jah ieder lichaam is anders ind ik ken mijn eigen cycles niet dus dat is zo lastig. ik ben dus maar 1 dag heftig ongi geweest en het lijkt me wat kort maar tja ieder lichaam is ind anders. hoe gata het met jou??? wij hebben rond dezelfde dasg onze nod hihihiih spannend he de volgende maand.

liefs lin

Hoi hoi,

Zeker spannend, wij gaan deze maand beginnen met ovulatie testen, ben benieuwd of ik dan kan ontdekken wanneer mijn eisprong is en wanneer we dus zeker moeten klussen, hahaha... Ik voel mijn eisprong nooit namelijk.
Hopelijk krijgen we volgende maand goed nieuws allebei, zou leuk zijn. We houden elkaar op de hoogte !!
Wij zitten trouwens in ronde 5 voor ons eerste kindje en jullie ??

Groetjes, Vlinder

heeeeeey:D

super spannend hihihihi, wij hebben net ronde 1 gehad. en we hebben al een kindje (van mijn ex) dus ik ben reuze benieuwd hoe lang het gaat duren. het lijkt me super leuk om elkaar op de hoogte te houden en te kletsen over deze spannende tijd lijkt me super leuk.

liefs lin

Hoi hoi,

Nou dat is dan een deal !  Wel fijn om je hart te kunnen luchten en te kletsen met iemand die in hetzelfde schuitje zit.
Heb je op je eerste  zwangerschap lang moeten wachten ?? Het zou mooi zijn als het nu de eerste keer raak is, ik ga voor je duimen hoor !!!

Groetjes, Vlinder11

hoi hoi

daar was ik weer!! mijn eerste zwangerschap was een complete verassing. ik slikte de pil maar kwam er achter toch zwanger te zijn. daarom dacht ik nu wel in de 1e ronde zw te zijn kan niet missen dacht ik nog. maar helaas de eerste ronde was helaas negatief op naar de volgende ronde als het goe dis heb ik 7 dec me nod. en hopelijk blijven dit keer de rd uit! spannend

liefs lin

Hoi hoi,

Kan me voorstellen dat het dan extra tegenvalt als je toch ongesteld wordt. Ik heb 3 december mijn NOD, we gaan 27 november een weekje weg met mijn schoonouders en schoonzus + man en de kindjes en komen 3 december terug, neem voor de zekerheid maar wel een testje mee, ben een beetje ongeduldig en wil misschien 3 december `s ochtends wel gelijk testen als er nog niks is.
Wel fijn een weekje wat afleiding.

Groetjes, Vlinder11

Terug
Bovenaan