ongi

dag meiden ik heb besloten om maar een tijdje niet op dit forum te komen was 1 dag over tijd en ja hoor,ben ongi geworden.
ik baal er een beetje van,dus blijkbaar ben ik er toch te veel mee bezig,zo werkt het alleen maaar tegen.begin al rare dingen te denken terwijl ik niet zo lang bezig ben.dit wordt maand 5,maar wil het van me af gaan zetten,en dat lukt niet als ik hier op dit forum blijf,dames veel sucses met klussen,en voor diegene die zwanger zijn van harte gr manuela

Shit weer je ongi!
Balen he!

Ik kan me goed voorstellen hoe jij je voelt. Ik ben zo af en toe ook even weg hier. Even niet meer denken aan zwanger worden. Je wordt er zo moedeloos en zo frusterend van. Ik ben nu zelf een dagboek aan het bij houden hoe ik me voel en daar kan ik heel veel dingen in kwijt. Het lucht erg op, meestal kan ik het niet laten om hier even te zijn. Even lezen hoe het met iedereen gaat. Misschien is het opschrijven iets voor jou? Kun je later ook eens terug lezen hoe je je hebt gevoelt want als je eenmaal zwanger bent ben je deze hulpeloze tijd helemaal kwijt.
Ik wens je heel veel succes en hoop dat ik ooit goed nieuws van je mag lezen!

XX Bibi

Lieve manuela

wat klote voor je zeg moet je weer wachten en wachten duurt zo ontzettend lang! ik vind het echt niet leuk voor je hoor!misschien is het wel goed om een tijdje afstand te nemen van dit forum misschien heplt het je een beetje om het even van je af te zetten , bij mij helpt het juist om er wel over te praten vooral met jullie op dit forum , want als je afstand neemt ben je er onbewust toch nog veel mee bezig , maar iedereen is anders en begrijp ook goed dat je even niet meer hier wilt lezen! ik hoop echt voor je dat je de volgende ronde echt zwanger bent hoor! heel veel liefs en HOUD MOED HE!!!!! xxx steenbok

Hoi Manuela,

Ik begrijp je heel goed. Ik laat me ook steeds weer gek maken, ook een beetje door dit forum. Emn dan voel ik steeds van alles. Sinds mijn ongi van 17 april ben ik niet meer geweest. Nu weer voor het eerst omdat ik echt een vraag had. Ik merk echt dat ik rustiger wordt als ik niet teveel lees en als de klusperiode erop zit, wil ik best wel weer mee gaan doen. Nu klus ik elke dag of om de dag. Ik weet niet precies wanneer de eisprong is maar dat vaak klussen geeft me ook rust dat ik er alles aan doe en meer doen kan ik niet. Verder geef ik het over en wacht ik wel af. Heel veel succes en als het raak is zien we je wel weer op het zwanger forum, toch? Dan is er teveel mee bezig zijn niet meer schadelijk.

Terug
Bovenaan