ongi

Hallo allemaal!!
Ik lees al een hele poos mee, maar heb zelf nog nooit wat geschreven. maar nu heb ik toch een vraagje aan jullie.
mijn langste cyclus is 34dgn. ik ben op 6 april voor het laats ongi geweest, dus zou ik ongeveer op 8 9 mei weer ongi moeten worden. nu ben ik dus al ruim 4dgn overtijd. ik durf niet te testen, omdat ik al zo vaak teleurgesteld ben vandaar. wat denken jullie moet ik testen???????????


voor een ieder die zijn nod rond deze periode heeft wens ik heel veel succes en ik zal ook voor jullie duimen.
 
hoi meid ,las ik jou was zou ikmwel gaan testen.maar daarvoor zou ik wel een clearblue test halen want die is zeer betrouwbaar.kan je al gebruiken als je 1 dag over tijd bent en op elk tijdstip.succes en ga ervoor.anoniem
 
Hoi Lilly,
Ik zou als ik jou was zeker wel een test doen want die onzekerheid is ook niks. Wel kan het inderdaad zo zijn dat nu je er zo mee bezig bent dat ook van invloed is. Hou hier in ieder gaval voor je gevoel rekining mee maar wie weet.
Heel veel succes en ik duim voor je!
liefs, Ank
 
hoi Ank
ik ben juist de afgelopen maanden niet echt meer mee bezig geweest om zwanger te worden, omdat ik niet meer kon tegen die teleurstellingen.
Bewust hadden mijn man en ik besloten het rustiger aan te doen en niet elke maand weer met de zenuwen te zitten. de afgelopen 2mnd heb ik er eerlijk gezeg helemaal niet opgelet. zoeiezo hou ik altijd mijn nod periodes bij dus vandaar dat het mij gelijk op viel dat ik over tijd was. Ik heb de afgelopen mnd ook niet meer gericht geklust dus vandaar. Natuurlijk ga ik het fijn vinden als ik nu zwanger blijk te zijn.
maar ja ik wacht nog ff met testen, want ik heb ook geen last van zwangerschap kwaaltjes dus....

Ik hou jullie wel in ieder geval op de hoogte
 
Terug
Bovenaan