ongi!!

hallo iedereen!!
ik voel me helemaal opgelucht: ik heb m'n ongi gekregen na een cyclus van 32 dagen :) Er zijn wel een aantal zaken wat ik helemaal niet begrijp... woensdag supervaag streepje gezien op CB-test maar test erna dus niets meer. En wat ik ook niet begrijp is dat vamorgen m'n temp nog steeds 37.0 was... Die zou nu toch al een stukje naar omlaag gegaan moeten zijn, niet?
liefs,
kaat
 
hoi
ik heb het ook gehad een vaag streepje
en ik voelde me ook zwanger misselijk moe enz enz. alleen na een week ook ongi
soms kan ons lichaam ons echt voor de gek houden.ik had nog hoop dat ik wel zwanger was want een kennis van mij bleef gewoon ongesteld worden tijdens haar zwangerschap. maar ik wil je geen vals hoop geven
heel veel succes je weet nooit volgende maand?????
groetjes
 
Hoi,

Ik heb precies hetzelfde gehad. Mijn temp zakte pas 6 dagen na mijn eerste ongesteldheidsdag. Ik had dus eerst ook nog een paar dagen de hoop dat het toch wat was (ben maar 36 uur ongesteld geweest) maar nu ga ik er maar vanuit dat het inderdaad in een heel vroegtijdig stadium misgegaan is...

Succes, Juul
 
Lieve Kaat,

toch wel een opluchting dan he?
Maar ik had het ook, dat mijn temp hoog bleef. Ik ben vandaag op dag 5 en nog steeds een temp. van 36.8.

Gewoon door blijven tempen, dan komt er vanzelf duidelijkheid.

Op naar de volgende ronde. Weer nieuwe kansen. Hopelijk wordt je snel zwanger.

Liefs Tatjana
 
Ik heb ook een vaag streepje gehad bij een CB test. En had ook echt het vermoeden dat ik die keer zwanger zou zijn. Na twee dagen had ik het idee dat mijn verschijnselen minder waren en toen werd ik ook ongesteld. Ik had het idee dat die innesteling ook fout is gegaan. Dat is een nadeel van vroeg testen. De testen kunnen al licht positief zijn en ik heb gelezen dat 40% van de innestelingen fout gaat. (zwangerschapsbijbel, heeft niets met geloof te maken hoor. Maar het is een goed boek!! kan ik iedereen aanraden).

Succes Bibi
 
hé Kaat,
erg hè hoe je lichaam je voor de gek houdt. Ik trapte er de eerste keer dus ook in maar nu wacht ik het gewoon allemaal maar af.
Succes met de volgende ronde!!!

greetz....Tika
 
Terug
Bovenaan