ongi

Hoi meiden
Een paar weekjes geleden was ik ook al eens op het forum. Had maandag mijn NOD, maar had zaterdagochtend twee menstruatiekrampen. Ik dacht nu komt het, maar waren maar twee druppels bruin bloed. Toen nix meer, tot maandagochtend, weer een paar drupjes bruin, toen hield het weer op. Ook dinsdagochtend en vanmorgen weer een heel klein beetje, nog steeds bruin. Zo weinig! Heb ook helemaal geen krampen meer gehad ofzo. Dit is wel een rare ongi. Tot nu toe had ik steeds 'gewoon' rood bloed als het doorzette... Kennen jullie dit? Sorry voor het lange verhaal... Hopelijk hoor ik van jullie.
Succes allemaal en groetjes, Cath
 
hoi cath,

misschien dat je toch een test zou kunnen doen??
had je daar nog niet aan gedacht? als je maandag je nod zou hebben, en je bent nog niet ongi dan zou het dus kunnen dat je zwanger bent. ik zou die paar druppels bruin bloed niet beschouwen als een ongi! als je nog een paar dagen afwacht en nog niet ongi bent, zou je misschien in het weekend ofzo een test kunnen doen.

succes
xx kimpansee
 
Hoi Cath,

Ik ben het met Kimpansee eens. Misschien is het alleen wat oud bloed van je vorige menstruatie of van de innestelling, wat er nu nog uit moet.
Het lijkt me geen ongi. Dus testen!!

Liefs, Inge
 
Bedankt meiden! O wat spannend... ik had mezelf overtuigd dat ik vast niet zwanger zou zijn, vanwege dat bruine. Heb ook geen kwaaltjes verder, maar ook niet van de ongi inderdaad. Ik wacht nog even of het niet toch nog komt, anders test ik in het weekend.
Jullie ook succes!
xxx 'n nu toch wel zenuwachtige Cath
 
Terug
Bovenaan