ongi.....

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Jullie hebben gelijk ik zal mijn naam nog even doorgeven. Anoniempje van 29 jaar = Sharon.

Ik wilde even iets kwijt. Ik ben dus nu al 1,5 jaar bezig en mijn ongi doet rare dingen. Namelijk, ik begin steeds vroeger ongi te worden. Dit houdt in de ene keer ben ik de 1e, ongi, dan de 25e vd maand, de een na laatste keer de 18e van de maand en nu ben ik de 14e van de maand ongi.

Ik had namelijk nu gehoopt dat ik zwanger zal zijn. Aangezien ik al een paar dagen rondliep met rare buikkrampen onderin (geen ongipijn wat ik normaal heb) en toch continu rare gevoelens in mijn buik. Nu werd ik ineens dinsdag de 14e wakker en ik viel dus bijna flauw, wat ik vroeger ook wel eens gehad heb voor de pil.

Heeft iemand hiervoor misschien een verklaring??

In afwachting van jullie bericht.

Groetjes,
Sharon

Dat je bijna flauw valt kan te maken hebben met een lage bloeddruk. Je verliest bloed dus je lichaam heeft dan eigenlijk een klein beetje extra nodig.

Groetjes,
Linda

hoi sharon,

Ben je al naar de huisarts geweest? Anderhalf jaar is namelijk best lang. Het is helemaal niet zo raar dat je elke keer eerder ongi wordt omdat je blijkbaar een cyclus hebt van 26 of 27 dagen. Het gaat om het aantal dagen dat je cyclus is en niet op welke datum je ongi wordt.
Succes
Marielle

Hoi Marielle,

Ik ben inderdaad al naar de huisarts en naar de gynaecoloog geweest, maar ik en mijn partner hebben besloten om nog even te wachten met onderzoeken. Begin januari zullen wij naar de gynaecoloog gaan voor onderzoek.

Bedankt voor de informatie van de cyclus. Dus moet ik dan de laatste dag van mijn ongi + 10 dagen rekenen dat mijn eisprong komt??

Ben benieuwd??

Groetjes,
Sharon

Terug
Bovenaan