ongi

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!
iedereen super succes gewenst om zwanger te raken.
Ik heb een ander probleem.
Ik ben vorige maand gestopt met de pil en dus is dit onze 1e ronde. Maar nu ben ik al twee dagen over tijd. Had afgelopen dinsdag al ongi moeten worden. Is mijn ongi nu onregelmatig doordat ik gestopt ben met de pil?? Ik ben nu nog niet ongi!!
Ik heb van allerlei vage klachten gehad, tot ontzettend pijne tepels en misselijk? Zou ik nu al zwanger kunnen zijn???? Ik heb al wel een test gehaald maar durf het nog niet aan om te testen, voor de teleurstelling.
Ik ben op van de zenuwen!!!!!
HELP!!!

liefs Daan.

Je kunt het beste gelijk test doen dan weet je waar je aan toe bent.
1ste maand na pil is bijna altijd onregelmatig je weet je cyclus nog niet dus moeilijk te bepalen.
Ik was week overtijd test negatief dag later ongesteld.

Suc6 Nadine.

Ik was ook over tijd en had zelfs een lichte streep na 7 dagen. 10 dagen later kreeg ik toch een bloeding en 14 dagen later gaf de test ook niets meer aan. Ze zeggen dat je extra vruchtbaar kunt zijn in de eerste maand na de pil. Mijn advies is testen en na een week weer testen, dan weet je maar.

Succes Lotte

Bij mij kwam de eerste ongi ook pas na 36 dagen ipv 28 dus wat lotte ook zegt... gewoon testen en dan over een week weer. Ik heb dat verhaal trouwens ook gehoord en het komt ook heel vaak voor dat je de eerste maand al een bevruchting hebt die toch niet blijvend is. Eigenlijk dus een minimiskraam maar in mijn ogen kan je dat dan nog niet zeggen... Hoop dat je er iets aan hebt.

Groetjes, Aurora

Sorry hoor, maar je kan niet over overtijd praten als dit je eerste ongi moet worden na pilgebruik.
Het kan wel een half jaar duren voordat je cyclus weer op orde is.
Het kan natuurlijk zijn dat je zwanger bent. Testen is de enige manier om hier achter te komen.

Ik denk dat je er nog niet te veel van moet verwachten, om een teleurstelling voor jezelf te voorkomen. Ben zelf ook van de zomer gestopt en kreeg ook klachten die sprekend leken op de zwangerschap van onze eerste. Het waren gewoon mijn hormomen die even overhoop lagen door de pil-stop, want al na drie weken was ik ongesteld.
Gewoon erop rekenen dat het een half jaar tot een jaar kan duren, dat is heel normaal. Mocht het eerder zijn, dan valt het mee!!
liefs...

Terug
Bovenaan