ongi

A

Anoniem

Guest
nog een vraagje,

Ik ben begin aug. gestopt met de pil, en ben nu dus 23 aug. voor de 3e keer ongi. geworden.
Maar ik heb het idee dat ik nu pas voor de eertste keer net zo ongesteld ben als vroeger (voordat ik de pil gebruikte)
Kan het zijn dat dat de periode is geweest die mijn lichaam nodig had om weer tot zichzelf te komen ?
Heb tenslotte toch meer dan 10 jaar die pil geslikt.
Voordat ik aan de pil begon was ik altijd heel heftig ongi. duurde ook wel 7 dagen.
Ik was dat eigenlijk vergeten(is ook al zo lang geleden)
Maar nu heb ik dat dus voor het eerst weer net zo als toen.

Hoi Claire,

Ik veronderstel dat 23 aug eigenlijk 23 sept moet zijn,... Het kan zijn dat je lichaam weinig last heeft ondervonden van de pil... en zich snel aangepast heeft. Maar je moet toch rekenen dat het vaak tot een jaar of langer kan duren eer alles terug op z'n plaats zit, eer alle invloeden verdwenen zijn,... Als je bijvoorbeeld een vrij lichte pil hebt genomen, zou het kunnen dat de invloed al afgenomen is...
Je weet het dus nooit echt zeker, he... Je hebt er zelfs die na het stoppen met de pil meteen zwanger worden,... en je hebt er (zoals ik) waarvbij het een jaar of langer duurt.

Groetjes en succes,
Erika

Hoi Claire,

Bij mij is het net zo gegaan. Nadat ik gestopt was met de pil had ik de eerste 2x een veel lichtere menstruatie dan ik gewend was. Ik had voor dat ik met de pil begon ook veel bloedverlies. De derde keer schrok ik eerst wel omdat het zo hevig was, maar dat was ik dus eerst ook altijd. De maand erna was ik zwanger.

Groetjes Spohia

Terug
Bovenaan