ongi

A

Anoniem

Guest
nou meiden,

na 2 overtijd te zijn geweest ben ik toch were ongi geworden *snik *jank*huil*.wat kan je lichaam je toch weer gruwelijk in de zeik nemen grrrr,nou mijn oude nod was 4 october en mijn nieuwe is 31 october we zitten nu in ronde 13.weet niet wie de lijst ff doet,maar zet mij er maar weer op,meiden die is spanning ziten succes,voor de klusser toi toi toi.en voor de meiden die ongi zijn geworden kop op,volgende ronde is onze ronde.

wel ga ik vanaf nu tempen ook omdat we over 1,5 mnd naar de gyn toe mogen dan heb ik in ieder geval een stok achter de deur.

liefs nathalie

we hebben hier het zelfde meegemaakt moest 3 okt ongi worden was 3 dagen overtijd ,en wat denk je werd het dinsdag avond laat dus toch.ik weet het niet meer.zit er over te denken om er maar mee te stoppen alles heb invloed op dit hele gebeuren want alles draait maar om 1 ding en dat is zwanger worden.ik moet in dec pas weer naar me gyn,dus voor ons wordt het ook weer afwachten knuffels van mij.hou vol he

Hoi Nathalie,

Heb net een berichtje geplaatst waar ik vraag hoe het met de NOD- mensen gaat. Ik had over dit berichtje heen gelezen, sorry, je staat er nog tussen, maar ik weet nu dat je ongesteld bent geworden... sorry!!!

Ik zal je ook terug op de lijst zetten. Ik maak die steeds op zondag of op maandag, wanneer het een beetje uitkomt.

Wij beginnen weldra weer te klussen (ronde 12), het is al een soort reflex geworden... klussen als de tijd rijp is en dan 'bijna gelaten' afwachten en vooral niets hopen...

Misschien kan je het sperma van je man ook al laten onderzoeken, dat hadden wij ook gedaan en hebben het resultaat gelijk meegenomen naar de gyn.

Alvast nog veel succes,
Liefs
Erika

Terug
Bovenaan