Ongi

A

Anoniem

Guest
Nou, ik mag net als zovele zie ik al wel ook weer op de NOD-lijst voor 14 januari!!!!
Balen, maar helaas......precies weer op dag 28, had net als iedereen nog gehoopt op een goed einde van 2004 maar gaan dus gewoon door naar 2005 ronde 6 in!!!

Succes iedereen en laten we hopen dat we 2005 met alleen maar leuke berichtjes kunnen beginnen :)

Kaa

Jammer Kaa, maarre gewoon genieten van de kerst met z'n twee, en misschien ligt er in 2005 met kerst wel een heel lief gezond kindje in de wieg te slapen.

Kus
Miep

Jammer jammer Kaa, ik wens je een zeer vruchtbaar jaar toe!

Eefje

Hoi Kaa,

Heel jammer. Nog bedankt voor je reactie op mijn berichtje. Het gaat vandaag al een stuk beter maar het weekend voelde ik me lichamelijk vreselijk. Het lijkt wel of de menstruatie heviger is na het stoppen met de pil.
Er was natuurlijk wel even de teleurstelling, maar ik ga ook vol goede moed het nieuwe jaar in.

Jullie ooks succes de komende maand. Zet ´m op!

Groet,
Noor

Hoi hoi,balen zeg,ik moet morgen ongi worden,en het zal net als velen hier wel doorzetten,veel sucses in het nieuwe jaar,en dat we met ze alle goed nieuws brengen gr manuela

Hoi Kaa

Wat jammer zeg. Bij mij nog niks, maar mijn temp daalt en dat is geen goed teken.

Groetjes en een vruchtbaar 2005!!

Martine

he jammer zeg ook jij weer niet ! zijn er weer veel he waar het niet bij gelukt is deze maand, toch maar weer doorgaan...

succes en hopelijk hebben we volgend jaar meer baby geluk!

groetjes Chili x

Terug
Bovenaan