Ongi

A

Anoniem

Guest
Ik heb zitten janken vandaag, vanmorgen en net met
mijn vriend. Ik ben vanmorgen ongi geworden !!! Ik voel mij nu klote en ik
heb een kramp, dat doet zo ontzettend pijn !!! Ik ga zo even douchen en dan
lekker op de bank met mijn hubbie !! Ik kom hier morgen wel even weer. Verder heb nergens geen behoefte aan.

Liefs van een verdrietige Biaggi

Hoi Biaggi,
Wat erg dat je toch ongi geworden bent... En dat na 12 dagen overtijd. Wat een onzekere dagen heb je gehad en nu met zo'n einde...
Ik zal voor je duimen dat het de volgende maand wel raak is!
Sterkte!
Liefs Waterman

Hoi Biaggi,

Nee he! Wat erg dat je alsnog ongi geworden bent. En dat nadat je zo lang overtijd bent. Ik leef met je mee.

Sterkte en doe het lekker rustig aan.

Liefs,
Lelie

Ach, lieve Biaggi, wat triest! Ik vind het onbegrijpelijk, na 12 dagen overtijd. Onmenselijk gewoon!!!! Ik had toch zeker verwacht dat je deze maand door was... Ik ga je ontzettend missen op het septemberforum...
Maar ik kom langs om je te volgen, hoor!!! Ook met jou komt het goed, en ik duim dat het een beetje snel is. Want nou moet het maar eens afgelopen zijn met het gedonder!

Dikke kussen van Inge

KUT gewoon voor je. Ik zat iedere dag te kijken of je al zwanger was, en nu zijn die duivels er toch weer!

sterkte en kop op!

liefs Jet

Hé Biaggi,

wat en een kl%#$#$%te-zooi zeg...en inderdaad om te janken, wat moet jij je nu ellendig voelen!!!
en wat jij beschrijft met die pijn nu had ik ook laatst met vier dagen overtijd....veel en veel erger als anders, dan heb je al zoveel verdriet omdat je toch ongi bent geworden en dan ook nog zo vreselijk veel buikpijn erbij...tis wat Inge zegt inderdaad onmenselijk!!!

Ik denk aan je meis,

Sterkte,

Liefs en een dikke knuffel van Kaa

Hoi hoi,wat klote voor je zeg!!ook ik dacht dat het echt raak was,ik begrijp heel goed dat je nu erg verdrietig ben.ik had afgelopen maand ook zo veel kramp en pijn door mij ongi,la ggewoon te huilen van de pijn.onbegrijpelijk ben je zo lang over tijd,en dan nog zetten die stomme duivels door.

we denken aan je.

liefs manuela

dag biaggi,
wat een kutzooi!!! Het is niet eerlijk, zo lang overtijd en dan nu dit! Ik snap heel goed dat je heel verdrietig bent. Ik heb gisteren een flinke huilbui gehad, ik voelde nl dat ik ongi zou worden (wat dus vanavond in gebeurd...). Nu een jaar bezig en nog niks! Ik ga volgende week naar de ha, wil nu weten of er wat aan de hand is.
De moed niet opgeven hoor!!! liefs, Merel

Terug
Bovenaan