ongi

A

Anoniem

Guest
dag dames.

ja ik ben vandaag, dus 6 dagen later, toch ongesteld geworden.
 Balen natuurlijk, maar ook wel een beetje opgelucht want ik wist gewoon niet meer waar ik aan toe was. nu kunnen we tenminste weer verder.
Ik wil jullie even laten weten dat ik voorlopig niet meer op het forum kom. ik houdt me er veel te veel mee bezig en wil proberen het een beetje van me af te zetten. we gaan nu voor de 6e ronde en het duurt nu gewoon te lang om er 24 uur per dag mee bezig te zijn. dat houd ik niet meer vol.

ik wil iedereen veel succes wensen met zwanger worden en ik laat nog wel 's van me horen als het voor ons zover is.

xx moon

Hoi Moon!

Jammer dat je ongesteld bent geworden.....

Ook jammer dat je hier even niet meer komt, maar ik begrijp het goed. Ik ben pas in de eerste ronde en ben er al veel te veel mee bezig. Laat staan als je zes maanden verder bent!

Ik wens je in ieder geval heel veel succes toe met zwanger worden en ik hoop dat je het ons laten weten als je een babytje in je buik hebt!

Succes en laat de moed niet zakken, he?!

Liefs, Tessje.

bedankt tessje voor je lieve berichtje. je hoort  het zeker als het voor mij zover is.

xx moon

Jammer zeg voor je.

Maar ik begrijp dat je een beetje afstand van het forum neemt.

Te veel er mee bezig zijn is werkt ook tegen.

Meis heel veel sterkte en als je de volgende keer weer wat laat horen hoop ik dat je goed nieuws hebt.

Liefs wen

Hoi

Ik hoop dat je dit berichtje nog leest....

Heel veel succes en ik kan het me helemaal voorstellen hoor dat je even "afstand" neemt!
Echt super balen dat je nu ongi geworden bent!!!! Zeker als je al 6 dagen over tijd bent!
Heel veel succes en laat even iets weten als het wel zover is!!!

Liefs Sil

Hoi Moon!
Ik hoopte een berichtje van je te kunnen lezen met een andere aanhef dan 'ongi'....'' zwanger!!' zou zo geweldig geweest zijn!!! Heel erg balen voor jullie, maar geef de moed niet op. Ook voor jullie komt er een moment dat het wel lukt.
Succes weer!
Patricia

Terug
Bovenaan