Ongi

A

Anoniem

Guest
Tjah, het topic zegt het eigenlijk al.

Ben dus sinds gister ongi.

Had vrijdag test gehaald en gelijk gedaan, was dus negatief.

Later heb ik het nog allemaal goed zitten uitrekenen en zou dus vandaag mijn NOD gehad hebben.

Maar werd gister al ongi.

We gaan maar ronde 4 in.

Ongeveer 23   maart zou ik me eisprong moeten hebben en de 22e zou me vruchtbaarste dag zijn.

Dus je raad het al ga rond die tijd flink klussen.

Dus nieuwe ronde nieuwe kansen.

Hoi,

Jammer dat het deze ronde niet is gelukt.
Wat een gedoe he? je cyclus uitrekenen? en vaak is het elke maand weer anders dus je moet gewoon heel veel klussen volgens mij!
Veel suc6 in de volgende ronde!

Groetjes Roos

hoi anouska

balen zeg dat je ongi bent geworden,, maar ja doe je niks aan.
ik had afgelopen donderdag mijn nod , ik test pas woensdag a.s. (als het dan nog nodig is)  anders ben ik weer zo teleurgesteld
veel succes in je volgende ronde
enne gewoon lekker klussen rond de vruchtbare dagen.
groetjes mayo

Hoi Anouska,

Balen he?
Ja, wie kent het niet? Elke maand nieuwe hoop en elke keer weer die domper.
Maar wie weet lukt het de volgende ronde wel?
Vooral blijven hopen.
Ze zeggen wel eens dat je er niet teveel mee bezig moet zijn, maar das makkelijker gezegd dan gedaan!!
Vooral vlijtig blijven klussen en misschien als je er even niet aan denkt...

Blijf hoop houden.
Groetjes,
Dyonne

hoi Anouska!

Balen voor je! Ik moet zeggen dat het wachten k*t is maar het ongi worden is nog erger!
dan is alle hoop voor die maand de grond ingeboord! en dan duurt het weer zolang voor je op het punt zit van "zou het, zou het?!!!" en dat heeft aan een kant wel wat.. aan de andere kant wil je het gewoon weten! toch? alleen wil ik het eigenlijk niet weten als het niet zo is... alleen als het wel zo is.. als ik dan toch heel eerlijk ben!

Maar goed met een btje geduld..(heeel moeilijk om die te vinden) komen we wel weer op het punt van "zou het, zou het" en dan  hopelijk heel binnenkort "JAAA"

ik weet niet of je hier iets aan heb, maar ik wel...  
toch wel  handig zo'n forum... soort dagboek alleen mag iedereen het lezen

nou  veek sterkte om de goede moed en  het geduld weer te vinden!

Liefs Jazzie  

Terug
Bovenaan