A
Anoniem
Guest
oke ben net gestopt met de pil en weet wel dat je dan eerst ongi moet worden voor je zwanger kan gaan worden maar ik baalde gister toch wel. heb vanacht ook vresenlijk gedroomd. ik was 34 weken zwanger en voor het eerst bij de vk ze zij we gaan even kijken of we het geslacht kunnen zien en kwam met een heel klein meisje terug. ze moest een fiets helmpje op voor de bescherming maar mocht wel mee naar huis. we moesten langs de winkel want ik het alleen jongens kleding en geen meisjes.
komen we uit de winkel lopen er allemaal ouders met meisjes met poppen om ons heen en in een keer ligt er in onze maxi cosi een pop en ligt ons kindje 10 meter terug op straat. opgepakt alles goed geen helmpje meer maar grote bos zwart haar (mijn zoon is blonder dan blond) en ze was nu ook de grote van een normale baby.... toen werd ik wakker gemaakt door mijn zoon.... pppfff zweet op mijn hoofd.
moest het echt even kwijt hoor.
gr
csharky
komen we uit de winkel lopen er allemaal ouders met meisjes met poppen om ons heen en in een keer ligt er in onze maxi cosi een pop en ligt ons kindje 10 meter terug op straat. opgepakt alles goed geen helmpje meer maar grote bos zwart haar (mijn zoon is blonder dan blond) en ze was nu ook de grote van een normale baby.... toen werd ik wakker gemaakt door mijn zoon.... pppfff zweet op mijn hoofd.
moest het echt even kwijt hoor.
gr
csharky