Ongi

Hallo meiden,

Hier ben ik weer. Ik lees jullie berichtjes echt elke dag, of meerdere keren op een dag. Ik ben vandaag helaas ongi geworden, eerder dan verwacht maar wel netjes op tijd. Een cyclus van 30 dagen. Ik voelde me alleen wel ff shit hoor. Ik betrapte mezelf erop dat ik nu wat onzeker begint te worden omdat het nog niet wil lukken. We gaan nu ronde 10 in. Eigenlijk ronde 11 maar ik heb 2 maanden geleden een cyclus gehad van 46 dagen, dus ik heb er in principe eentje overgeslagen. Ik wordt toch wel wat onzeker omdat ik nu met de gedachten rond gaat lopen dat ik bang begint te worden dat er misschien iets niet goed zal zijn. Maar ik wil nog 3 cyclussen wachten voordat ik naar de HA ga. Dan zijn we een jaar aan het proberen. Ik ga deze 3 cyclussen tempen zodat ik die grafieken dan eventueel mee kan nemen naar de HA toe.
Meiden, ik blijf toch maar positief en ik hoop dat ik ook op een dag een positieve test mag hebben.

Groetjes en liefs van Lena.

Hoi Lena,
Het is iedere keer weer een tegenvaller he! Ik hoop voor je dat het snel raak zal zijn! Ik ken best veel meiden die in ronde 10,11,12 zwanger werden.
Succes!
Inge

Hoi Moi en Inge,

Bedankt voor jullie lieve reakties! Het gaat nu wel weer met me. Ik kan het nu weer gelukkig positief bekijken. Ik hou jullie zeker op de hoogte.

Veel liefs van Lena.

Terug
Bovenaan