Ongi!

Nog even een berichtje voor het slapen gaan.
Ik ben vandaag ongi geworden! De meesten zijn hier niet blij mee maar ik deze keer wel! Dit betekent dat ik op 1 dagje na (moest het morgen worden) op de 4 weken af ongi ben. Mijn normale cyclus is er dus meteen weer na de operatie en dat is positief voor de IUI die eraan zit te komen! Ik ben er blij meeee!!!!!!!!!!!!!!!!

Weltrusten lieve meiden!!
Liefs Inge

Lieve Inge,

Kan het niet laten om even te reageren...wat fijn (weer 'ns wat anders!) dat je ongi netjes op tijd is!! !!
Hopelijk gaat het deze week met D. ook zo goed dat jullie afspraak vrijdag voor de IUI doorgaat, meid!
Ik kan me goed voorstellen dat je er heel blij mee bent hoor!
Geniet van je lekkere weekje vrij en we spreken elkaar over de mail!

Ik ben ook de daagjes aan het aftellen, nog 4 om te werken en dan bijna 4 weekjes vrij, joechei!!

Liefs, Suus

Hoi Inge,

Wat goed dat alles weer werkt zoals het hoort!! Ik was ook blij met mijn 1e ongi na de mk's. Dan wist ik iig dat het niet onregelmatig geworden was. Echt een opluchting is dat he?

Las net je andere berichtje als reactie. Over kansen bij IUI. Het is zo dat bij mensen die normaal zwanger kunnen worden (zoals ik volgens de gyn) dan vergroot IUI de kansen niet. Het is ietsje beter maar niet echt veel. Dat zei de gyn tegen mij en daarom vond ze het te vroeg om het te laten gebeuren bij mij. De kansen zijn natuurlijk wel beter als iemand vijandig slijm heeft of als de man slecht zaad heeft. Vandaar wilde je niet laten schrikken!!!

Ik hoop dat jullie de afspraak kunnen houden op vrijdag!!!

Liefs Claudy

Ha die Inge,

Fijn dat alles weer een beetje in het ritme begint te komen! Ik hoop dat dat bij mij ook het geval zal zijn, deze ronde mogen wij nog niet (onbeschermd) klussen, maar de volgende cyclus weer wel.

Liefs, Lill.

He inge,

Kan me voorstellen dat je blij bent met je ongi. Zal je zien dat het vrijdag zeker doorgaat jullie afspraak voor IUI!! Het wordt tijd dat er nu alleen maar positieve berichten voor jullie staat te wachten. Geniet van je vrije week. En hoop dat het ook wat beter gaat met je schoonvader.

Heel veel liefs

Mick

Terug
Bovenaan