ongi

Gisteravond was het dan ineens zover. Toch een teleurstelling, maar aan de andere kant, mijn cyclus is dus na mijn mk niet al te erg van slag. 2 dagen langer dan normaal. Nu ik eenmaal weet waar ik aan toe ben, kan ik me er ook heel goed bij neer leggen. Heb het er ook met mijn mannetje over gehad, of we nu gewoon doorgaan, of een rustpauze inlassen. Hij wil er gewoon voor blijven gaan. Ga dus vanaf vandaag weer proberen weer gezond te leven en het sporten weer op te pakken. Voor mijn werk hoef ik nu minder te reizen dus mijn leven wordt weer wat regelmatiger en kan dus weer lid worden van het een of ander.
Fijne dag allemaal

Hoi Nina, wat fijn om een wat positiever berichtje van je te lezen! Hebben jullie twee cyclussen afgewacht voor jullie deze beslissing namen? Ik vind het zoooo moeilijk om te gaan zitten afwachten (wij allebei trouwens), we zijn dus alweer voorzichtig begonnen met proberen. Niet geschoten is altijd mis!

Nou succes ermee in ieder geval, hou je me op de hoogte?

Liefs, el.

Hi el,

Je hebt helemaal gelijk hoor om gelijk te proberen. Wij hebben ook gewoon gesxt hoor. Alleen hebben we deze tijd wel gewoon alles op z ´n beloop gelaten. Geen gereken enzo. Was niet zo moeilijk want 3 weken na mijn curr. gingen we op vakantie. Nu was het dus de vraag, gaan we nu weer tempen en "georganiseerd klussen" of doen we nog een tijdje waar we zin in hebben. Ik moet wel zeggen dat ik er voor mijn mk minder moeite mee had, om het los te laten als nu.
Nu we weten dat we zwanger kunnen raken, willen ik eigenlijk gewoon zo snel mogelijk weer zwanger zijn. Ik mis dat zwanger zijn op het moment gewoon heel erg, hoe ellendig ik me ook voelde. Maar goed dat gevoel zal wel minder worden met de tijd.
Groetjes,
Nina

Hoi Nina,
Ik ben wel al begonnen met temperaturen maar eigenlijk was dat alleen voor mezelf om te weten wanneer ik mijn ongi kan verwachten. Maar mijn lief lijkt nu mij wel voordat ik zwanger werd..... vraagt wel zes keer op een dag of ik al zwanger ben! Niet echt bevorderlijk om het een beetje los te laten. Ik heb deze week nog vakantie, maar moet volgende week weer beginnen (ik ben juf, heb dus zes weken vrij gehad). Dat zal wel wat afleiding geven neem ik aan. En verder, net als bij jullie dus..... het kan me niet snel genoeg gaan (heb overigens nog geen verhoging gemeten).

Liefs, el.

Terug
Bovenaan