Ongi

Hallo Meiden,

En ja hoor vanochtend werd ik wakker en ongi....Hoef er niet op te wachten, in ieder geval. Had nooit gedacht dat ik me door mijn lichaam zo in de maling zou laten nemen.
Het is op zich heel lekker dat ik zo'n regelmatige cyclus heb. Dit is mijn 2e ongi na mijn 2e curettage. Besloten om er nu toch maar helemaal weer voor te gaan.
Voor de anders nod-ers succes.
Liefs Biate

Hmmm, een beetje een dubbel gevoel denk ik? Het is misschien toch wel ff beter al zit je daar nu waarschijnlijk niet op te wachten.

Je hebt wel een erg regelmatige cyclus zeg, dat is dan wel een +punt. Hopen dat het snel weer voorbij is en fijn dat jullie er weer tegenaan gaan.

x Po

Hoi Biate,

weet je in ieder geval wel waar je aan toe bent. Bij mij nog geen tekenen van ongi, maar zoals ik al eerder heb gezegd was mijn eisprong ook later dit keer, dus waarschijnlijk ook later ongi. Is ff afwachten na de laatste miskraam...Ik verwacht zelf zondag of maandag. En dan gaan we samen voor de volgende ronde!

Liefs,
Gitta

Hoi Biate,

Na een miskraam kan je lichaam je ook echt in de maling nemen. Maar, je weet nu dat je weer een mooie cyclus hebt en je kunt er weer helemaal voor gaan!

Succes!

X F

Hoi Biate,

Ik sluit mij bij de anderen aan. Het is niet leuk, maar wel beter voor je lichaam denk ik.
Lastig he, want als je eenmaal besloten hebt om een kindje te willen, kun je het heel moeilijk uit je hoofd zetten. Ik heb dat zelf ook hoor, het ene moment denk ik: nou het is maar beter dat het nog niet meteen lukt en de andere keer denk ik: waarom duurt het nou zo lang? Ik wens je heel veel sterkte en hopen dat je snel in verwachting bent!

Liefs Anna

Hallo lieve meiden,

Wat leuk al jullie berichtjes. Mijn mannetje en ik hebben het er even goed over gehad en hebben besloten dat we er vanaf nu weer helemaal voor gaan. Dat is ook leuk! Kan dit weekend en volgend weekend even weer 2 weekendjes drinken + op de juiste momenten klussen en dan maar weer afwachten. Mijn mannetje had wel het idee dat ik er wel heel veel mee bezig ben en dat dat wel wat minder kon, maarja dat is zo moeilijk. Ik vind het ook wel een rare gedachte hoor, mijn cyclus is dus regelmatig na de afgelopen maand is dus wel duidelijk dat ik mijn eisprong voel dus ik weet eigenlijk nu al dat ik donderdag over een week (gisteren over 2wk!!) moet gaan klussen, eigenlijk staat me dat een beetje tegen maar ja wil zo graag een kindje dus wat maakt het uit, ben gelukkig niet de enige.
Nou mijn mannetje komt zo thuis heb een creatieve ovenschotel gemaakt(beetje van mezelf en een beetje van knor) en vanavond maken wij er een leuke avond van.
Meiden allemaal een goed weekend en tot horens.
liefs Biate.

Terug
Bovenaan