ongi

hallo iedereen,

het is nu alweer 7 wken geleden dat ik een miskraam heb gehad(natuurlijke wijze) maar nog niet ongi ik heb wel last van mijn rug extra vermoeid. een paar dagen had ik een enkele druppeltje bloed niet noemenswaardig en nu weer niks meer ik snap er niks meer van .dames advies aub!! Herkenbaar voor enigen onder jullie???

Voor mij is het dus nu 4 weken geleden dat ik een miskraam had en had vandaag wat bruinige afscheiding wat dus nu weer gestopt is,vorige week heb ik erge rug en af en toe buikpijn gehad,ik snap er niks van en hoop stiekem weer zwanger te zijn,als het deze week niet doorzet ga ik zeker testen,kan dat bij jou ook het geval zijn?
Sterkte
Snoopy

ik heb dus ergns vorige week ook al getest voordat ik dus die afscheiding had en toen as de test negatief. ik wacht dus maar rustig af. vooral als ik lees hoe heftig sommigen hun 1e ongi na de mk ervaren schrik ik en heb ik zoiets van wanneer komt die van mij dan??????!!!!

Hoi Molly en Snoopy,
Wanneer je weer gaat menstrueren verschilt per vrouw. Zelf was ik na 4 weken weer ongesteld, maar het stelt niet veel voor. Ik ben nu 4 keer ongesteld geworden en pas deze keer had ik zoiets van: dit lijkt weer wat op een gewone menstruatie. Je moet niet vergeten dat je lijf behoorlijk wat te verduren heeft gehad, al die hormonen enzo. Hoop niet teveel op een zwangerschap, dan valt het alleen maar heel erg tegen als je weer ongesteld wordt. Ik spreek uit ervaring... Het duurt me allemaal veeeel te lang, maar je lijf beslist het zelf.
Sterkte,
Sonja

Het kan wel heel lang duren voordat je weer ongesteld wordt. Na mijn miskraam (5 december Leuke datum he gecurreteerd) duurde het 8 weken voordat ik weer ongesteld werd.Daarna was ik pas dag 40 van mijn cyclus weer ongesteld en nu is het al dag 49. Het is erg vervelend en het duurt inderdaad allemaal veeeeel te lang.

Terug
Bovenaan