Ongi:(

A

Anoniem

Guest
Nou ik ben dus vannacht ongesteld geworden! Dus had een cyclus van 43 dagen, pfffff!! Echt nog nooit gehad. Hoop niet dat ik straks weer zolang moet gaan wachten hoor, baal er enorm van.

Is dit je eerste cyclus? Ik heb ook lange rondes, rond de 45 dagen en dat betekent inderdaad steeds heeeeel erg lang wachten op je ei.....erg vervelend!

Omdat we nu echt bezig zijn heb ik het bijgehouden, sinds ik gestopt ben met de nuvaring 2 keer ongi geweest maar weet zeker dat het niet zolang duurde, gewoon rond de 30 dagen zat ik toen.. Jij altijd wel een lange cyclus gehad?

Waarschijnlijk wel, de vorige 2 keer dat ik stopte met de pil was ik gelijk zwanger en nu ben ik in januari gestopt en dus hele lange cyclus steeds...

Wat jammer zeg, maar nu weet je in inder geval waar je aan toe bent! Ik ben sinds mei gestopt met de pil en sinds deze maand gebruiken we ovulatietesten, maar nu op dag 19 nog steeds geen tekenen van een eisprong, dus het kan idd lang duren!
Nu maar hopen dat je snel zwanger mag worden!

Door te temperaturen weet ik ongeveer wanneer mijn ei is geweest en wanneer ik dus ong mijn menstruatie kan verwachten

ja die rode duivels zijn nooit leuk om op visite te krijgen, maar ja je hebt nu wel duidelijkheid.
veel vruchtbaarheid toegewenst in de volgende ronde

Terug
Bovenaan