ongi

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik ben afgelopen week op dag 82 ongi geworden. Zoals ik toen al vroeg of ik wel niet naar gyn moest gaan, het advies had gekregen om wel te gaan.

Maandag was ik misselijk, maar kon niet overgeven.
ma-di nacht veel bloedverlies, vaak nog krampen.
di normaal.
di-woenacht normaal
woe normaal
woe-do nacht niets meer
do net na het douchen wat oud bloed (1 klodder dronkerbruin)
daarna niets meer.

Dus eigenlijk maar amper 4 dagen!

donderdagmiddag kreeg ik een bloedneus.

Nu is het zo dat ik ong. 1,5 hjaar voordat ik aan de pil begon ALTIJD de eerste dag misselijk was en dan ook altijd tijdens ongi een keer eenbloedneus kreeg.
Dit lijkt erop alsof nu alle hormonen van de pil er nu pas uit zijn.

Zou dat kunnen?

Ha, Jeetje dat is wel een hele lange ronde.
Heb er geen ervaring mee. Zelf ben ik wel vaker maar 4 dagen ongi dus dat is mij niet vreemd.

Hoop voor je dat alles nu normaal wordt en je snel zwanger bent!!

Liefs

Hoe lang geleden ben je gestopt met de pil? Ik werd pas na een jaar stoppen met de pil zwanger. Nu na me zwangerschap zal het ook nog wel even duren, me lichaam is nog goed in de war.
Hoop voor dat het betekent dat het nu gaat lukken.
Gr.

Ik ben ook kort ongesteld en heb ook van die lange rondes gehad. Het duurt soms heel lang voordat die rotpil uit je lichaam is. Ook ik had last van misselijkheid ed.

Zou echt een afspraak bij de gyn maken als je al een tydje met de pil gestopt bent dan zijn die lange cyclussen wel raar.......

ik ga a.s. woensdag naar de gyn toe. Vertelde mijn man gisteravond dat hij zijn dienst heeft verzet en dus ook mee kan! :D:D:D

Maar ik ben 12 aug met de pil gestopt. dus voor mij vielhet op dat ik dan nu na 10 maand weer een zelfde ongi heb als voordat ik aan de pil begon. Ben anderhalf jaar aan de pil geweest.

Hierdoor verwacht ik aan de ene kant dat de gyn ons weer weg zal sturen. :(

zou het kunnen dat je na 10 maanden dat dan pasecht de pil uit je lijf is?????

ik dacht dat dat altijd wel wat sneller was... :$:$

Ik ben april vorig jaar gestopt en sinds dec wordt mijn cyclus steeds beter......l succes woensdag!

dankjewel beauty. Woensdag komt helemaal goed! Hoewel... als ze al direct met onderzoek begint, daar zie ik toch zo tegenop.
Heb gelukkig vorige week mijn moeder kunnen polsen over hoe het is gegaan om van mij zwanger te raken... dus dat kan ik ook in het verhaal meenemen.

Fijn dat het bij jouw steeds beter gaat met de cyclussen. :)

liefs,

Terug
Bovenaan