ongie geweest maar klachten blijven huh!!!!

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

ik weet het effe niet meer!!!....
ik dacht dinsdag op woensdag nacht ongie te gaan worden, ik had heler bloed, woensdag nog beetje daarna donderdag en vrijdag wat bruin spul klein beetje maar, ik hoefde alleen maar woensdag een tampon te gebruiken, ik had al wel klachten maar die gaan nu niet weg, ik dacht dat word nu wel minder maar het blijft, pijn onder in mijn buik en gespannen, erge pijn onderin de rug moe moe moe en hoofpijn. zou het nu een innestellingsbloeding zijn geweest of gewoon ingie! wie heeft dit ook wel eens meegemaakt?

ben trouwens al vanaf begin april gestopt met de pil.

liefs kim

Hoi kim.

Ik heb net vanalles opgezocht op internet over innestelingsbloedingen want ik zit een week (9sept) voor mijn nod en heb krampen en wat bruinverlies dus op zoek gegaan. Het blijkt dat dat van mij een innestelingsbloeding kan zijn maar die van jou ook. De bloeding kan vanaf de 1 week voor je nod zijn tot aan 1 week na je nod dus in die 3 weken kun je een bloeding krijgen. Buinig of helder bloed.

Ik hoop het voor je (en ook voor mij)

Groetjes Beppie

hoi hoi beppie

ik ben benieuwd, ik heb me net ook ziek gemeld op het wer ben echt zow beroerd! alles doet zeer ik geloog de griep echt klote!
ik hoop voor jouw ook het beste

zijn er nog meeer mensen die hier raar mee weten?

liefs kim

okey

is er nog iemand online toevallig die gezellig wilt babellen

xxx

ik vind het heel rot voor je kan me er echt iets bij voorstellen
maar kan je helaas niet helpen heb zelf altijd wat kjlachtjes totdat mijn ongi daar is en dan is het weg
hoop dat je gauw wat zekerheid krijgt!!
liefs tamaar

hoi

Het is zo raar ik heb hetzelfde als jij, maar durfde het niet te vertellen. vrijdag voor de zekerheid weer een test gedaan negatief. Ik ben dus ook ongie geweest 19 augustus, maar ik blijf klachten houden ik heb last van mijn liezen, ik voel druk op mijn buik en heb nog steeds last van mijn borsten. Ik hoop dat het niet iets geks is. ik wacht gewoon maar weer tot mijn volgende nod tussen 17 sept en 21 sept  ofzo. Weet je wat wel raar is ik temperatuur nog niet zolang hoor maar mijn temp was 36,2 dat is toch wel laag voor een zwangere he, dus ik denk dat mijn lijf gewoon raar doet.
Ik hoop dat je snel wat meer zekerheid krijgt en hopelijk heb je hier wat aan.

groetjes Kriebels

Terug
Bovenaan