ongie krampjes en nod pas 17 mei , war is dat???

A

Anoniem

Guest
hoi ,ik heb mijn nod pas 17 mei en ben altijd op de klok nauwkeurig ,maar heb nu heel lichte krampjes in boven bene en onderbuik...
niet pijnlijk ofzo maar wel duidelijk aanwezig !!!
wat kan dit nou weer zijn????

ik hoor graag of jullie het weten. daan

Hoi Daan,
Weet het niet echt zeker wat het kan zijn heb je nog meer klachetn???
Wel vervelend voor je hé dat maakt je natuurlijk erg onzeker!!!
Misschien houd je lichaam je voor de gek!!!
Hoop dat het iets goeds is en leuk nieuws!!!
Duim voor je en sterkte!!!

Groetjes Sandy

quote: daan2 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-05-2006 10:28:10'));

hoi ,ik heb mijn nod pas 17 mei en ben altijd op de klok nauwkeurig ,maar heb nu heel lichte krampjes in boven bene en onderbuik...
niet pijnlijk ofzo maar wel duidelijk aanwezig !!!
wat kan dit nou weer zijn????

ik hoor graag of jullie het weten. daan

he, heel erg herkenbaar, mijn nod is 12 mei maar ik voel alsof ik elk moment ongi kan worden. Ik ben bang dat het toch niet raak is deze maand.
boekie

Hoi Daan,

IK heb precies het zelfde gehad!

Mijn NOD is 18 mei en ik heb afgelopen zaterdag en zondag ongi gevoelens gehad,ook in mijn bevenbenen,ook heb ik zelfs wat lichtelijk gevloeid,maar nu is het helemaal gestopt en nu ben ik bij vlagen misselijk,vol gevoel,vollere borsten,hoe voel jij je verder??

Misschien is het een innesteling??

Je vloeit verder niet?Ookal betekent dat ook weer niets hoor want een innesteling hoeft niet gepaard te gaan met vloeien.

Of je ongi komt er echt aan of het is een innesteling of je lichaam houd je goed voor de gek

Wat t ook is ik wens je veel succes,denk dat we niets anders kunnen doen momenteel dan afwachten!

Sterkte meis

liefs Caro

bedankt voor jullie reactie's ik heb inderdaad geen bloed verloren , en verder geen andere klachten.
de krampjes zijn nu ook verdwenen......afwachten maar..... ik hou jullie op de hoogte!!! daan

Hoi meiden,

Ik had ook een paar dagen na mijn eisprong last van een trekkerig gevoel in onderbuik en hevige spierpijn in bovenbenen en billen. Bij mij betekende het wel zwangerschapsverschijnselen, dus ik hoop vooor jullie ook!

Groetjes, jetje

Terug
Bovenaan