ongie pijn..........en nu?

A

Anoniem

Guest

Hallo meiden,

Ik weet nu vanaf woensdag dat ik zwanger ben, daar zijn we echt super blij mee. Vandaag ben ik precies 5 weken zwanger. Jullie ook allemaal gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!

De vraag die ik jullie wil stellen is of jullie ook het gevoel hebben of hebben gehad  dat je ongie moet worden???? Af en toe voel ik een zeurende pijn in mijn onder rug en steekjes in mijn buik. Nu heb ik vandaag geen steken meer gevoeld. De pijn in mijn onderrug is steeds maar heel even dan is het weer weg. Kan dat van de innesteling komen?

Alvast bedankt,

Eef

Hallo Eef,

Ik heb dit ook gehad de eerste paar weken van mijn zwangerschap en ik heb  het ook gehoord van anderen.  Dit komt door het groeien van je baarmoeder. Het is volgens mij  heel normaal en je moet denken dat er nu al heel veel gebeurt in je buik.

Proficiat en geniet ervan!

Groetjes
Attie

Tis heel normaal hoor meid!

Proficiat trouwens !!

Ik heb het bijna 12 weken lang gehad en zelfs nu heb ik dat nog weleens!
Zolang je geen bloedingen hebt en hevige buikpijn is er niets aan de hand!

Geniet van je zwangerschap

X Saskia 20.6 wk

Hoi,

Van harte gefeliciteerd! ik zelf ben nu 6 weken zwanger en heb nog steeds de zelfde 'klachten' als jij. Hopelijk gaat het snel over want ook ik denk steeds....het zou toch niet mis gaan.....
Ik begin ook weer misselijk te worden, heb de hele dag zo'n weeïg (weet niet hoe ik dat schrijf) in mij buik/maag. Bij mijn eerste zwangerschap ben ik 16 weken misselijk geweest. Dat hield in gemiddeld 6 keer per dag overgeven. Ik hoop niet dat dat nu ook gebeurt.

Succes,
Liefs Anouk

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

De pijn wat lijkt op ongesteldheids pijn is het oprekken van je baarmoeder.. dit geeft soms hevige steken en het lijkt soms net dat je zwanger bent.
Lijkt heel eng, omdat je telkens het idee krijgt dat je elk moment ongesteld kan worden, maar het is juist een heel goed teken! Er gebeurd dus van alles in je buikkie, en het is druk bezig te groeien.
Als je er niet gerust over bent kan je natuurlijk ook altijd even de verloskundige bellen.

Lfs,
Janet
20 weken en 6 dagen

Hoi,
Ik vond op het begin die steken en ongesteldheidspijn ook eng, maar dit is nu mijn vierde zwangerschap en nu zie ik het juist als geruststelling. Zolang ik die pijntjes voel, mijn borsten voel en dat licht misselijke gevoel in mijn onderbuik, weet ik dat er vanalles bezig is.
Als je het zo bekijkt, maak je je een stuk minder druk.
Inderdaad als er echt bloed bijkomt is het een andere zaak (niet bij een beetje bloed overigens).
Ivy

Terug
Bovenaan